top icon

Μοντέλα

Αφορμή, το «Κλασσικό Ράλλυ ΣΙΣΑ». Αιτία, το Nissan Sunny GTi-R σε έκδοση παραγωγής. Ένα αυτοκίνητο σχεδόν 30 ετών που στην αγωνιστική του εκδοχή κέρδισε 4 Πανελλήνια Πρωταθλήματα, και ένα Παγκόσμιο με τον Gregoire de Mevius.

Θα πρέπει να είσαι πραγματικά μια πολύ ξεχωριστή κατασκευή, για να έχεις την τιμή να σε αποκαλεί «μικρή Ferrari» o διάσημος ηθοποιός και θαυμαστής της Αυτοκίνησης Steve McQueen.

Κάθε εποχή έχει τους ήρωές της. Τους ανθρώπους που με τις εικόνες τους «στόλισαν» τα δωμάτιά μας, κάνοντάς μας να ταυτιστούμε μαζί τους και διαμορφώνοντας μέρος της προσωπικότητας και του χαρακτήρα μας. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην περίπτωση των λίγων «πυροβολημένων» -μεταξύ των οποίων και εμείς-, που οι παιδικοί τους ήρωες φορούσαν αγωνιστική φόρμα και κράνος.

Αυτή η εξαιρετική Μaserati της δεκαετίας του '60 θεωρείται ένα από τα ωραιότερα coupe όλων των εποχών. Η αισθητική της εξακολουθεί να εμπνέει, να συγκινεί και να συναρπάζει.

Πώς θα περιγράφατε μια σημαντική ιστορική περίοδο, όπως τα πρώτα δύσκολα χρόνια μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο στη Γαλλία των Panhards, αν είσασταν αυτόπτης μάρτυς; Το κείμενο που ακολουθεί, μας δίνει ένα παράδειγμα...

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο σε αυτό το πειραματικό safety car του 1958 είναι το διμερές σασί, αφού ο κινητήρας και οι εμπρός τροχοί εγκαταστάθηκαν σε ξεχωριστό τμήμα, το οποίο συνδέθηκε με την καμπίνα μέσω ενός αρθρωτού συνδέσμου.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ