Bugatti Type 55 Roadster – το αριστούργημα του 1932
«Η φύλαξη ενός αριστουργήματος επί τροχών, ως κόρη οφθαλμού, είναι κοινή μοίρα για όλες τις Bugatti». Πώς λοιπόν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση η υπέροχη Type 55 Roadster;
Η πρώτη γενιά των ευρωπαϊκών vans
Αφιέρωμα στα μοντέλα που ίδρυσαν την κατηγορία των vans ανεξαρτήτως μεγέθους και με την επιτυχημένη σταδιοδρομία τους στην αγορά την επέβαλλαν στον παγκόσμιο χάρτη του αυτοκινήτου.
Τα Opel Ascona και Manta γίνονται 50 ετών
Μία σημαντική επέτειος για δύο από τα πλέον γνωστά και επιτυχημένα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας.
Renault 8 Ghia Sport Coupe Prototype
Μια διθέσια berlinetta από τα sixties, με την υπογραφή της Carrozzeria Ghia, που βασισμένη στα μηχανικά μέρη του Renault 8 Gordini παρέπεμπε με τον σχεδιασμό της στο μοναδικό στιλ της δεκαετίας του '30.
Citroen SM – 50 χρόνια sa majeste
Πενήντα χρόνια συμπληρώνονται τον Μάρτιο, από την ημέρα που στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό του αυτοκινήτου η Citroen SM.
Wolfrace Sonic – ο εξάτροχος λύκος
Εάν δεν είναι αυτό ένα από τα πιο παράξενα αυτοκίνητα που έχουμε δει, τότε πραγματικά δεν ξέρουμε ποιό άλλο θα μπορούσε να διεκδικήσει αυτόν τον τίτλο.
Ποιος θυμάται τη Ferrari των 1.000 κυβικών;
Aν ο Alfredino Ferrari δεν έφευγε τόσο νωρίς, αυτό το μικρό coupe θα ήταν σήμερα διάσημο με το όνομα Ferrarina. Kαι πάλι όμως, η Ferrari των πολλών δεν πήγε χαμένη.
Steyer Typ 220 – απόδραση από το Άουσβιτς
Το επιτυχημένο στην εποχή του αυστριακό μοντέλο, που χρησιμοποιήθηκε ως «όχημα ελευθερίας» για την απόδραση τεσσάρων αποφασισμένων για όλα κρατουμένων από το στρατόπεδο εξόντωσης του Auschwitz.
Rometsch Beeskow – το «σκαθάρι» της υψηλής κοινωνίας
To Rometsch Beeskow είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά παράγωγα του διάσημου σε ολόκληρο τον κόσμο Voklswagen Beetle, αναμφίβολα όμως αποτελεί για μία από τις όμορφες και πολυτελείς παραλλαγές του.
Airomobile – η τρίκυκλη γοργόνα της αεροδυναμικής
Είτε το έλεγες γοργόνα, είτε δελφίνι, το σίγουρο είναι πως αυτό το τετραθέσιο αεροδυναμικό τρίκυκλο ήταν πάρα πολύ ασυνήθιστο για να φτάσει στη μαζική παραγωγή και στην εμπορική επιτυχία.