Ποιος θυμάται τη Ferrari των 1.000 κυβικών;
Aν ο Alfredino Ferrari δεν έφευγε τόσο νωρίς, αυτό το μικρό coupe θα ήταν σήμερα διάσημο με το όνομα Ferrarina. Kαι πάλι όμως, η Ferrari των πολλών δεν πήγε χαμένη.
Steyer Typ 220 – απόδραση από το Άουσβιτς
Το επιτυχημένο στην εποχή του αυστριακό μοντέλο, που χρησιμοποιήθηκε ως «όχημα ελευθερίας» για την απόδραση τεσσάρων αποφασισμένων για όλα κρατουμένων από το στρατόπεδο εξόντωσης του Auschwitz.
Rometsch Beeskow – το «σκαθάρι» της υψηλής κοινωνίας
To Rometsch Beeskow είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά παράγωγα του διάσημου σε ολόκληρο τον κόσμο Voklswagen Beetle, αναμφίβολα όμως αποτελεί για μία από τις όμορφες και πολυτελείς παραλλαγές του.
Airomobile – η τρίκυκλη γοργόνα της αεροδυναμικής
Είτε το έλεγες γοργόνα, είτε δελφίνι, το σίγουρο είναι πως αυτό το τετραθέσιο αεροδυναμικό τρίκυκλο ήταν πάρα πολύ ασυνήθιστο για να φτάσει στη μαζική παραγωγή και στην εμπορική επιτυχία.
Maserati Mistral by Pietro Frua
To αυτοκίνητο που διαχρονικά αντιπροσωπεύει την αληθινή σχεδιαστική ταυτότητα της Maserati.
Ταξίδι στο χρόνο με VW Beetle, Citroen 2CV, Fiat 500 και British Leyland Mini
Ταξίδι στο χρόνο μέσα από τέσσερα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης, με το καθένα τους ξεχωριστά να αντιπροσωπεύει μια μεγάλη ευρωπαϊκή σχολή.
Amphicar 770 – το πρώτο ολοκληρωμένο αμφίβιο όχημα
Δεν ήταν καλό αμάξι, αλλά ούτε και καλή βάρκα. Όμως, τα έκανε όλα καλά. Ήταν το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στο νερό και η ταχύτερη βάρκα στο δρόμο...
Plymouth Belmont – το roadster που συνδύασε το αμερικανικό όνειρο με την ιταλική φινέτσα
To πανέμορφο αμερικανικό roadster των 150 ίππων, με αμάξωμα κατασκευασμένο από ενισχυμένο fiberglass, που δεν έφτασε ποτέ στη γραμμή παραγωγής.
GM LeSabre: στον αστερισμό των jets
Στην αμερικανική ήπειρο η έννοια του πρωτότυπου αυτοκινήτου ή του οχήματος των ονείρων, όπως συνηθιζόταν να αποκαλείται κάθε έξω από τα καθιερωμένα τετράτροχη κατασκευή, άλλαξε για πάντα το 1951.
Lincoln Indianapolis – ένα συναρπαστικό concept
Παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει έξι και πλέον δεκαετίες από την παρουσίασή του, ο σχεδιασμός του Indianapolis συναρπάζει ακόμη και σήμερα.