Alfa Romeo Alfasud – η «θεά» του Νότου
Το πρώτο μοντέλο της μεγάλης ιταλικής εταιρείας με τη μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, έγραψε τη δική του ιστορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους της δεκαετίας του '70.
Επέτειος 50 ετών για το Fiat 127
Τον Απρίλιο του 1971 η Fiat παρουσίαζε το Fiat 127, ένα μοντέλο που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία, αλλά κυρίως άνοιξε το δρόμο για τη σύγχρονη εποχή των αυτοκινήτων με συμπαγείς διαστάσεις, υιοθετώντας επιλογές που είναι γνώριμες ακόμα και σήμερα, 50 χρόνια μετά.
Playboy Motor Car Corporation – ένα όνειρο που κράτησε λίγο…
Παρά την μόλις τετραετή παρουσία της στον κόσμο της Αυτοκίνησης, η μικρή εταιρεία από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, πρόλαβε να αφήσει κληρονομιά ένα πολύ όμορφο convertible μοντέλο.
Εξήντα χρόνια Jaguar E Type
«Σαράντα χρόνια λάμψης» Τέτοια εποχή, πριν από τέσσερις δεκαετίες, η Τζάγκιουαρ Ε-Type παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Γενεύης. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πως επρόκειτο για ένα διαχρονικό και ανεπανάληπτο αριστούργημα… H Ε-Τype οφείλει την ύπαρξη και την επιτυχία της […]
Στον «Γύρο της Πελοποννήσου» με Toyota Supra 2.8i του 1984
Σε σχέση με το κλασικό αυτοκίνητο, όπως σχολιάζουν οι ειδικοί, πρέπει εσύ, ο οδηγός, να ταξιδέψεις στο παρελθόν και να προσαρμοστείς, ώστε να ζήσεις τη στιγμή αποφεύγοντας τη σύγκριση με το σήμερα.
DKW Munga – μια ιστορία επιτυχίας
Το DKW Munga ήταν ένα πολύ επιτυχημένο τετρακίνητο όχημα που κατασκευάστηκε από την Auto-Union, στο Ingolstadt της τότε Δυτικής Γερμανίας, την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.
Dogo SS 2000 – το De Lorean της Αργεντινής
To «De Lorean της Αργεντινής» εμφανίστηκε στον κόσμο της Αυτοκίνησης πριν από τον διάσημο «συγγενή» του και παρέμεινε στη φάση του πρωτοτύπου.
Περιπλανήσεις στο παρελθόν – Ford Cortina Lotus
Το «αντίπαλο δέος» των Μini Cooper στα διεθνή ράλλυ της δεκαετίας του ’60, που με την επιτυχημένη σταδιοδρομία του προετοίμασε το έδαφος για την έλευση του Ford Escort.
ΗΠΑ – τα αυτοκίνητα των Προέδρων
Εκτός από την θωρακισμένη υπηρεσιακή λιμουζίνα στη διάρκεια της θητείας τους, οι εκάστοτε Πρόεδροι των ΗΠΑ είχαν και τις προσωπικές τους προτιμήσεις για τα αυτοκίνητά τους. Ας δούμε ποιές ήταν αυτές, των 15 που βρέθηκαν σε αυτή τη θέση από το 1945 και μετά.
Hanomag 2/10 PS -το «ψωμί του υπαλλήλου»
Με μεγαλύτερο προσόν την απλότητα του σχεδιασμού και την οικονομική του λειτουργία, το Hanomag 2/10 PS με το υποκοριστικό Kommissbrot ήταν το πρώτο επιτυχημένο γερμανικό «πεντακοσαράκι»
.