Οι καιρικές συνθήκες δυσκολεύουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων, αλλά αποτελούν μέρος της αίγλης του ιστορικού αγώνα στο Μόντε Κάρλο.
Το ζητούμενο στην ιστορική εκδοχή του αγώνα δεν είναι η απόλυτη ταχύτητα αλλά η μέγιστη ακρίβεια στις δοκιμασίες καθώς πρόκειται για αγώνα τύπου regularity. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί εύκολο καθώς η ήδη δύσκολη προσπάθεια τήρησης, με ακρίβεια δεύτερου δεκαδικού, της ταχύτητας και του χρόνου που πρέπει να επιτευχθεί δυσχεραίνεται ενίοτε και από τις καιρικές συνθήκες.
Οι ορεινές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο και φέτος προσφέρουν ωραίες εικόνες για τους θεατές αλλά το χιόνι και ο πάγος προσθέτουν στον βαθμό δυσκολίας της άσκησης για πληρώματα και αυτοκίνητα και, ήδη, έχουμε 18 εγκαταλείψεις πληρωμάτων.
Το πρόγραμμα της Κυριακής περιελάμβανε 4 απαιτητικές Ε.Δ.Α. με επιστροφή στην Βαλάνς όπου τα πληρώματα βάσει προγράμματος θα έφθαναν νωρίς το απόγευμα.
Το σκέλος μόλις ολοκληρώθηκε και τα πληρώματα που συνεχίζουν συγκεντρώνονται στην φιλόξενη Βαλάνς αλλά λόγω των συνθηκών τα ωράρια τηρήθηκαν με δυσκολία.
Οι Les Grecs
Σύμφωνα με τον πίνακα Γενικής Κατάταξης, με επιβεβαιωμένα αποτελέσματα και της έβδομης Ε.Δ.Α.του αγώνα και τελευταίας της ημέρας, οι Χριστοδούλου – Γεωργοσόπουλος με το Lancer βρίσκονται στην 32η θέση, οι Καλογεράς-Διαμαντόπουλος με το Renault 5 Alpine 170oι και οι Παπάζογλου – Μπουνάζος με την Alfasud στην θέση 236.
Οι βαθμοί ποινής μέχρι τώρα είναι από 70 για τους Χριστοδούλου και Παπάζογλου για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας σε κατοικημένη περιοχή κατά 7 χλμ/ώρα και 700 για τον Καλογερά από την χθεσινή ημέρα.
Τα απρόοπτα δεν λείπουν, αλλά οι Les Grecs είναι Ομάδα. Bravo!
Την θέση των Les Grecs στον χάρτη της περιοχής μπορείτε να παρακολουθήσετε σε πραγματικό χρόνο στον σύνδεσμο της Regularity Master .
Οδοιπορικό #4Travel
Χαρακτηριστικό σημείο της διαδρομής του αγώνα στο πέρασμα των χρόνων, στο τέλος της Ε.Δ. Moulinon – Antraigues, το Café La Remise που σχεδόν 60 χρόνια αποτελεί προορισμό των συμμετεχόντων για την περίφημη μηλόπιτα. Το μικρό αυτό ρεστοράν έχει αναγνωριστεί από την Γαλλική Ομοσπονδία Ιστορικού Αυτοκινήτου ως Μνημείο Ιστορίας του Αυτοκινήτου και θεωρείται «ανακάλυψη» του Jean-Claude Andruet o οποίος συμμετέχει και φέτος, 50 χρόνια μετά την νίκη του εδώ, με μία Alpine Renault A110 1600 και βρίσκεται 235oς στην κατάταξη μετά από έξι Ε.Δ.Α.
Η δε διοργανώτρια Λέσχη θεωρεί το σημείο επίσημη στάση.
Arrêt incontournable dans l’auberge de la famille Jouanny ! ✨
🍽 À l’occasion du #RallyeMonteCarloHistorique, ils seront près de 260 équipages à marquer le point stop synonyme de tarte aux pommes et de discutions animées avec Yves, le maître des lieux 🍏🥧 pic.twitter.com/JPJQCjlpKB
— Automobile Club MC (@ACM_Media) January 29, 2023
Η συνέχεια
Η εβδομάδα ξεκινά, και το σκέλος της Δευτέρας περιλαμβάνει πάλι 4 ειδικές με επίκεντρο την Βαλάνς αλλά κατεύθυνση ανατολικά.
Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε την πορεία της ομάδας «μας» και την εξέλιξη του αγώνα και ευχόμαστε καλή συνέχεια.
- – – – – –
Στο ακόλουθο βίντεο μπορείτε να παρακολουθήσετε το επίσημο ρεπορτάζ της χθεσινής ημέρας από το κανάλι της Λέσχης Αυτοκινήτου του Μονακό στο YouTube: