X
Προσωπικότητες

Μιχάλης Μοσχούς

O μικρότερος αδελφός του Γιώργου Μοσχού, το ίδιο ενθουσιώδης με εκείνον στα ζητήματα του αυτοκινήτου, έχει γράψει τη δική του ιστορία

O μικρότερος αδελφός του Γιώργου Μοσχού, το ίδιο ενθουσιώδης με εκείνον στα ζητήματα του αυτοκινήτου, έχει γράψει τη δική του ιστορία στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ξεκίνησε τους αγώνες αυτοκινήτου το 1969, με την ανάβαση της Πάρνηθας, την εποχή που ακόμη πρωταγωνιστής στο ελληνικό σκηνικό ήταν ακόμη ο Τζόνι Πεσμαζόγλου με τη «στρίγγλα» του. Από τότε και σχεδόν ανελλιπώς ως το 1992, κόσμησε με την παρουσία του τις λίστες συμμετοχής και τις εκκινήσεις κάθε είδους αγώνα, αφού του άρεσε να δοκιμάζει τα πάντα: Άσφαλτο, χώμα, αναβάσεις, ταχύτητες, ράλλυ, 4×4. Σε όλα ήταν ταχύς και ξεχώριζε, ασχέτως του τελικού αποτελέσματος.

Στο ξεκίνημα της αγωνιστικής του σταδιοδρομίας ανταγωνιζόταν με την Alfa Romeo Alfasud τις ισχυρότερες Veloce, αλλά και όλους τους πρωτοκλασάτους της εποχής του. Εκείνος ήταν μάλιστα που είχε φέρει στην Ελλάδα τη «Nτόλι», την παλιά Alfa Romeo GTA που είχε ήδη στο ταχύμετρό της χιλιάδες αγωνιστικά χιλιόμετρα και που μετέπειτα έλαμψε και στα χέρια του «Ιαβέρη». Ο Μιχάλης Μοσχούς ήταν φυσικά παρών στο πρώτο Πρωτάθλημα Ενιαίου το 1975 –και όχι μόνο- με τις Alfa Romeo Alfasud.

Οι καλύτεροι τερματισμοί του στον Εθνικό μας Αγώνα, το ράλλυ Ακρόπολις, σημειώθηκαν την περίοδο 1975-1976, στο τιμόνι μιας Alfa Romeo Alfetta του Group 1. Την πρώτη χρονιά ολοκλήρωσε στην 8η θέση, με συνοδηγό τον «Νικία», ενώ τη δεύτερη κατατάχθηκε 17ος έχοντας στο δεξί κάθισμα τον αείμνηστο «Ίκαρο» Κανελλόπουλο. Με μεγάλη καρδιά και περισσό θάρρος επέστρεψε στη αγωνιστική δράση μετά το ατύχημα στο Μαραθώνα, στα πλαίσια του ράλλυ Παλάδιο το 1976. 

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι πως οδήγησε πολλά διαφορετικά μεταξύ τους αγωνιστικά αυτοκίνητα, πάντα με ταχύτητα και με στιλ: Διάφορα Ford Escort MK2, Mazda 323 το 1978, ημιεργοστασιακό Violet στο Ακρόπολις του 1982, αλλά και προσθιοκίνητη Toyota Corolla το 1988, με την οποία τερμάτισε στον Εθνικό μας Αγώνα έχοντας συνοδηγό τον Κωνσταντακάτο. 


Συνεχίζοντας την αγωνιστική διαδρομή του, έως στις αρχές δεκαετίας του ’90 έλαβε μέρος με Land Rover στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 4Χ4, όπου και κατέκτησε τον τίτλο… 

Aπό το 1992 και έπειτα, που αποσύρθηκε από την αγωνιστική δράση, δε σταμάτησε φυσικά να ασχολείται με τη μεγάλη του αγάπη σε κάθε ευκαιρία και από διάφορες θέσεις. Το 1995 τίμησε τα 25χρονα του περιοδικού μας, συμμετέχοντας στον Αγώνα των Βετεράνων στην Τρίπολη με Seat Ibiza. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!