X
Προσωπικότητες

Μανώλης Παναγιωτόπουλος

Ο βασιλιάς των ελληνικών αγώνων δεν έχει αυλικούς, αλλά πιστούς οπαδούς, και είναι η συμπεριφορά του που του έδωσε το άτυπο ψευδώνυμο.

Ο βασιλιάς των ελληνικών αγώνων δεν έχει αυλικούς, αλλά πιστούς οπαδούς, και είναι η συμπεριφορά του που του έδωσε το άτυπο ψευδώνυμο.

 

Τον βρήκαμε στους χωματόδρομους, πάντα με τους γονείς του δίπλα, γονείς άλλωστε όλης εκείνης της γενιάς Ελλήνων rallyman της 20ετίας ’75-’95, και όχι μόνο, και βέβαια πάντα διεκδικούσε το καλυτερότερο. 

Οδήγησε αέρα ένα άσχετο VW Σκαραβαίο, έξυπνα ένα Lada του Ενιαίου στο χώμα και τέρμα γκάζι και «από πριν» το πράσινο Starlet και το αντίστοιχο σε χρώματα Avenger με το Νίκο Γενεράλη δίπλα του. 

Έμεινε πιστός στην Talbot, οδηγώντας μέχρι και Lotus, αλλά, κακά τα ψέματα, αν έγραψε την ιστορία του σε συμμετοχές και επί μέρους διακρίσεις με Toyota, με το Νίκο Πάνου και το Sunny GTiR κέρδισαν τίτλους, έχοντας απέναντι κολοσσούς. 

Αποφασιστικός σε επιλογές γενικώς και ειδικώς, μακριά από βολέματα και αργόσχολες αποφάσεις, οδήγησε και Legacy όποτε δούλευε, (σημ.: το απογείωσε, για να είμαστε ακριβείς), ενώ δε μάσησε και όταν στην Τ.Ε. έβγαλαν την πρίζα και κλειδώθηκε η Celica (σημ.: στα χέρια του το φορτηγό έγινε «μπιζού»), οδήγησε και Starlet και Yaris! 

Είναι χαρακτηριστικό πως, όταν οργανώθηκε το πρώτο Γίνε Πρωταθλητής, χωρίς όμως διά ταύτα σε σχέση με αγωνιστική συμμετοχή, ήταν εκείνος που μας ξύπνησε και εντέλει, χάρη στην Τ.Ε., συμμετείχαν στο Ελληνικό Πρωτάθλημα με φουλ υποστήριξη οι Λευτέρης Μανιαδάκης, Λάμπρος Αθανασούλας, Γιάννης Αναγνωστάκος, Νίκος Κούλης (σημ.: σταθερός συνοδηγός ο Νίκος Μουζάκης) κ.ά.

Σήμερα, όταν δε συντονίζει την επιχείρησή του και δεν ταξιδεύει σε μέρη εξωτικά, συμμετέχει σε πρώτο ρόλο στη δραστηριότητά μας 4T-Safetrack (project φωτιά, με ιερό σκοπό, ευθύνη του Νίκου Τσάδαρη), αλλά δε χάνει και την ευκαιρία να πάρει πηδάλιο και να οδηγήσει το ΕVO του σε αγώνες του Παν.Π.Ρ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!