Με το Μιχάλη Κριάδη και τη Lancia Delta Integrale 16V κέρδισαν το Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1993.
Με το Μιχάλη Κριάδη και τη Lancia Delta Integrale 16V κέρδισαν το Πρωτάθλημα Ράλλυ του 1993. Δεν είναι, όμως, αυτό το αποτέλεσμα που τον κατατάσσει στη λίστα μας, ούτε είναι αυτός ο λόγος που τον χαρακτηρίζουμε τον gentleman των ελληνικών αγώνων. Καμία σχέση! Το πώς συμπεριφέρεται εντός και εκτός ειδικών διαδρομών και η ποιότητα που χαρακτηρίζει τις κινήσεις του, συνδεδεμένη με το μπόλικο μυαλό του, που το διαχειρίζεται πολιτισμένα και με χαρακτηριστική ευγένεια, είναι σε συνδυασμό με την «τρέλα» του για το αγωνιστικό αυτοκίνητο τα στοιχεία που τον κατατάσσουν πολύ ψηλά γενικώς. Ειδική περίπτωση. Σπάνιος άνθρωπος. Εκφράζεται μέσα από τη δουλειά του και μέσα από τη σπάνια προσωπική του συλλογή αγωνιστικών, και όχι μόνο, αυτοκινήτων. Στις ειδικές διαδρομές, συνήθως με το Μίχα Κριάδη δίπλα του, έγραψαν τόσο με τη βαριά Alfetta και τα ελαφριά Clio όσο και με άλλες κατασκευές, όπως το προσεγμένο Golf GTi και την Integrale αλλά και το EVO VI. Συμμετείχε σε αγώνες και με το Σάκη Μπέλλα αλλά και με το Γιώργη Πετρόπουλο, το μηχανικό του, που, όπως και οι αδελφοί Καρανικόλα, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην προετοιμασία των αγωνιστικών του. Τελευταία κέρδισε ιστορικούς αγώνες με την κίτρινη Carrera.