Από τους ταχύτερους και πιο αγαπητούς στο κοινό οδηγούς στην ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν ολοκλήρωσε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του
Από τους ταχύτερους και πιο αγαπητούς στο κοινό οδηγούς στην ιστορία των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση κατάφερνε να ξεχωρίζει στο Ράλλυ Ακρόπολις, είτε με τις επιδόσεις του, όπως το 1982, όταν ολοκλήρωσε 5ος με Nissan Sylvia, είτε με τα αξέχαστα περάσματά του με τα 4θυρα Violet και το 240 RS.
Η δράση του στο ράλλυ Ακρόπολις ξεκίνησε με τα αυτοκίνητα της Αlfa Romeo, αρχικά με τη μπλε Giulia Sprint Veloce το 1973 με το Νίκο Ζουμπρούλη δίπλα του όπου ηγήθηκε του ελληνικού ανταγωνισμού πριν εγκαταλείψει από ημιαξόνιο, στη συνέχεια με Alfetta GT και καλύτερη στιγμή τον τερματισμό στην τέταρτη θέση το 1976 με το Διονύση Αρβανιτάκη στο δεξί μπάκετ.
Αυτό όμως που τον χαρακτήρισε περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο σε επίπεδο ράλλυ Ακρόπολις ήταν η οκτάχρονη συνεργασία του με τη «Ν. Ι. Θεοχαράκης». Με τα Nissan της αντιπροσωπείας έγραψε ιστορία στον εθνικό μας αγώνα, όχι μόνο επειδή με τα αυτοκίνητά της πήρε αποτελέσματα τερματίζοντας τέσσερις φορές πρώτος Έλληνας, αλλά και επειδή με την ποιότητα και την ταχύτητά του γοήτευσε όλους τους λάτρεις των ειδικών διαδρομών.
«Συνοδοιπόρος» του στο δεξί κάθισμα ο Αλέξης Κωνσταντακάτος, από τις φυσιογνωμίες στο χώρο των Ελλήνων συνοδηγών, σε Violet, Silvia και 240 RS. Το 1980 παρέδωσε μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης με τη «Βιολέτα», πριν τουμπάρει στην Πελοπόννησο και στη συνέχεια καλύψει περισσότερα από 15 λεπτά χαμένου εδάφους.
Με εξαίρεση το 1983, οπότε με τον Κώστα Φερτάκη ατύχησαν, και το 1986 όταν με το Δημήτρη Βαζάκα στο μπάκετ του συνοδηγού αντιμετώπισαν μια σειρά από προβλήματα, το «σερί» του δε συγκρίνεται με κανενός άλλου Έλληνα οδηγού αγώνων και μπορεί να αντιπαρατεθεί μόνο με αντίστοιχους φιλοξενούμενους εργοστασιακούς. Ήταν εκρηκτικός στους ρυθμούς του και ατρόμητος στις κατηφορικές ειδικές διαδρομές.
ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ETOΣ | ΚΑΤΑΤΑΞΗ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ |
1973 | Alfa Romeo Veloce | Νίκος Ζουμπρούλης | |
1975 | 7ος | Αlfa Romeo Alfetta GT | Άρης Σταθάκης |
1976 | 4ος | Alfa Romeo Alfetta GT | Δημήτρης Αρβανιτάκης |
1977 | Αlfa Romeo Alfetta GT | Nίκος Κελεσάκος | |
1978 | Datsun 160J | Νίκος Κελεσάκος | |
1979 | 6ος | Datsun 160J | Simetra II |
1980 | 13ος | Datsun 160J | Αλέξης Κωνσταντακάτος |
1981 | 6ος | Datsun Violet GT | Αλέξης Κωνσταντακάτος |
1982 | 5ος | Datsun Violet GTS | Αλέξης Κωνσταντακάτος |
1983 | Nissan 240 RS | Κώστας Φερτάκης | |
1984 | 8ος | Nissan 240 RS | Αλέξης Κωνσταντακάτος |
1985 | 8ος | Nissan 240 RS | Δημήτρης Βαζάκας |
1986 | 8ος | Nissan 240 RS | Δημήτρης Βαζάκας |
Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1981, 1982, 1984, 1985