Στην Ιστορική έκφραση του Ράλλυ Μόντε Κάρλο συμμετέχουν και Έλληνες με εξαιρετικά αυτοκίνητα. Σοβαρά και με συνέπεια ετών, και μάλιστα ως ομάδα δείχνουν ευρύτερα το δρόμο για την εξέλιξη αυτής της παρουσίας ως Εθνική ομάδα.
Είναι πολύ όμορφο όλο αυτό που συνδέεται με το πάθος, ανθρώπων έργο. «Θα φέρουμε την αφετηρία στην Αθήνα», κάτω από την Ακρόπολη, ψιθύρισε ο Γιώργος Δελαπόρτας. Μόλις είχε επιστρέψει από τον αγώνα του 2018, όπου με τον Σπύρο Μουστάκα, τον Regularity μάστερ, είχαν τερματίσει στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, ανάμεσα σε πολύπειρους. Δεν είναι υπερβολή, αλλά μας κράτησαν σε αγωνία, παρακολουθώντας την προσπάθεια τους σε κάθε δοκιμασία της τελευταίας ημέρας, διεκδικώντας τη νίκη.
Πρωταθλητής regularity ο George, γνωστός και στην ευρωπαϊκή σκηνή, λάτρης της γρήγορης εκδοχής του, άσκηση για λίγους όπου η «ταχύτητα» του πληρώματος συνδυάζεται με την ευφυΐα του, με κοινό παρανομαστή την αξιοπιστία. Των ανθρώπων και της μηχανής τους.
Σημαντικό στοιχείο, αφού πρόκειται για κατασκευές τουλάχιστον 30 ετών και οι συνήθως 40άρηδες που τις χειρίζονται με επιτυχία, οφείλουν να επιδείξουν υπομονή ώστε να ολοκληρώσουν αναίμακτα.
Δίπλα του ο μηχανικός Σπύρος Μουστάκας που πρωταγωνιστεί είτε συμμετέχει είτε δημιουργεί, εξελίσσοντας τα περιβόητα όργανα μέτρησης ως Regularity μάστερ, ενώ συχνά έχει την ευθύνη έκδοσης αποτελεσμάτων μέσω δορυφόρου. Στοιχείο εξέλιξης του θεσμού με αλλεπάλληλες μετρήσεις, όπου αν οι αποστάσεις είναι οι σωστές δεν προκύπτει θέμα αμφισβήτησης. Χαρισματικός άλλωστε όταν οδηγεί, αλλά και αποδεδειγμένα όταν περιγράφει με τα πλήκτρα. Δύσκολος ως μηχανικός στη συζήτηση, κακός στην επικοινωνία που δεν του ταιριάζει ως διαδικασία.
Αφετηρία στην Ακρόπολη…
Έβαλε το κεφάλι κάτω ο Δελαπόρτας, συντονίστηκε με το Μιχάλη Μουζούκη του ΣΙΣΑ και η Αθήνα προκρίθηκε ως μία από τις πόλεις-αφετηρία του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ράμπα σε επίπεδα WRC, με την ΕΚΟ να δίνει το χρώμα, στις συμμετοχές με αφετηρία την Ακρόπολη, εξαιρετικοί Έλληνες και ξένοι και όταν έχεις όραμα όλα γίνονται.
Ήταν μια σημαντική γιορτή και έτσι εξελίσσεται με την επικοινωνία τότε, πρωτοβουλία της ομάδας. Κλειδιά, οι Μουζούκης και Βύρων Ριγινός, με τη δουλειά τους να προσφέρεται και ως σεμινάριο προς τις ομοσπονδίες.
Ό,τι ζήσαμε εκεί ξεπερνάει και την ιεροτελεστία, όπως είναι τα αποτελέσματα, η κορυφαία στιγμή του μηχανοκίνητου, στην περισσότερο ή λιγότερο αθλητική του έκφραση.
Όμορφες εικόνες έφτασαν στα χέρια μας και συνδυαστήκαν με πληροφορίες που αριστοτεχνικά και με τακτ κατέγραψε ο Σπύρος Μουστάκας στο 4Tροχοί.
Les Grecs…
Σήμερα, με το περιοδικό μας να προσφέρεται με την «Καθημερινή», είμαστε καταδικασμένοι, είναι υποχρέωση μας με ευθύνη στο όμορφο, σε ότι διδάσκει αισθητική, να καλύπτουμε την προσπάθεια των Les Grecs.
Έξι υπέροχα πληρώματα με άψογες μηχανές που επικοινωνούν Ελλάδα ταξιδεύουν για το Μιλάνο όπου η πόλη-αφετηρία που επέλεξαν.
Τα προεόρτια από τον ΣΙΣΑ, σε υψηλού επιπέδου εκδήλωση με αισθητική και όχι μόνο παρέμβαση από τον κ. Βασιλόπουλο που λατρεύει τις λεπτομέρειες μέσα από τη διακριτική του παρουσία στο χώρο.
Γιατρός, ο Πέτρος Βασιλόπουλος έχει δίπλα του τον δικό μας, τον 4×4 Δημήτρη Σταθάκο, στο προσεγμένο Escort ΜΚ1 του 1969. Στην ομάδα τους, ακόμα ένας γιατρός, καλλιτέχνης της οδοντοστοιχίας, ο Παύλος Βοτζάκης.
Γιατρός και ο οδηγός στη 2λιτρη Lancia Beta Coupe και είναι ο Γιώργος Σπηλιόπουλος που έχει σύρει (στην κυριολεξία) δις τον υπογράφοντα στο χειρουργείο, διατηρώντας τον στη ζωή. (ΣΧ: ένας Professor και συμπεριφοράς, για πάντα στην καρδία μου).
Δίπλα του, ο πολύπειρος Κυριάκος Κοφινάς, ένας εξπέρ της ηλεκτροκίνησης, σε ένα όμορφο κλασικό Ιταλικό κουπέ. Ιταλικό αυτοκίνητο, την περίφημη κόκκινη Alfetta GTV, σημείο αναφοράς της κουπέ αισθητικής, μοιράζονται οι Δημήτρης Καλογεράς–Χρήστος Διαμαντόπουλος.
Στην ομάδα υποστήριξης τους, o πολυνίκης regularity, ο Αργίτης Τάσος Δούρος, ο 1/3 των περίφημων warriors και ο Βαγγέλης Παναρίτης, δεξί μπάκετ σε αγώνες sporting.
Συνδυασμός που δεν πάει Μόντε για αναψυχή, αλλά για ό,τι το καλύτερο. Φιλοσοφία που άλλωστε χαρακτηρίζει όλη αυτή η παρέα των 12, σε δρόμο που άνοιξε ο Γιάννης Κατσαούνης και λάμπει χάρη στο Γιώργο Δελαπόρτα.
Στα ιταλικά και η συνέχεια
Η συνήθεια έγινε λατρεία και ο κ. Γιώργος Αλεβιζόπουλος επιμένει να παρεμβαίνει με το λευκό Fiat 128 Rally 1.3 στα γαλλικά εδάφη. Πλήρης αναγέννηση του Fiat και δίπλα του, συνοδηγός-σταθερή αξία, ο Νίκος Πολυβός. Εδώ, θα βρείτε και τα σήματα του περιοδικού μας.
Γνωστή και η Fulvia Coupe που μοιράζονται ο Lee Ποσειδών με την κόρη του Katy, αυτοκίνητο που είδαμε στα χέρια τους και στο πανηγυρικό Μόντε με αφετηρία στην Ακρόπολη. Συνδυασμός που επίσης διδάσκει αισθητική. Τη συγκεκριμένη Lancia χρησιμοποίησαν και οι Δελαπόρτας-Μανσόλας στο πρώτο τους Μόντε. Ήταν ένα όνειρο για τον συνοδηγό, που το εξέλιξε σε σημαντικό γεγονός ο οδηγός.
Με Hillman Imp
Λάτρεις του διακριτικού, με πίστη στη φιλοσοφία του Ιστορικού, οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος μοιράζονται ένα προσεγμένο Hillman Imp. Με βελτιώσεις από το Car Center – με ευθύνη υποστήριξης και στον αγώνα, που έχει δώσει βάρος στην αξιοπιστία, ώστε να ταιριάζει και με το πλήρωμα. Ότι διδάσκουν αυτοί οι «ναυτικοί» σε κάθε δραστηριότητα, έχοντας γνώση από τον πραγματικό φίλο-συνοδηγό.
Καλό δρόμο
Δεν είναι ευκολάκι, αφού οι καιρικές συνθήκες απογειώνουν τις δυσκολίες σε άσκηση με μ.ω.τ που φαίνεται μικρή. Σημαντικό, να απολαύσουν τη στιγμή, με γεγονός πως θα μας παρασύρουν ώστε να παρακολουθήσουμε ηλεκτρονικά την προσπάθειά τους._ Στρατισίνο
Την πορεία και τους χρόνους των 269 πληρωμάτων θα μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσα από την επίσημη εφαρμογή της οργάνωσης: (https://play.google.com/store/apps/detailsid=com.acm.live&fbclid=IwAR2w2
KomTTHCL6gytFbFfZXyGYSe1JhaeUU75n8vYQsfcH17FcrcRKpNFEA), αλλά και από την σελίδα της AnubeSport, η οποία θα εγκαταστήσει σένσορες στα ελληνικά πληρώματα ώστε να ακολουθήσετε και εσείς την πορεία τους κατά τη διάρκεια του αγώνα:
(https://html5.anube.es/rally=rally3244&token=e5bu2vwqa3b&fbclid=
IwAR3z06SshFlgqlgyxZay6EAD4dmEfwmly6ApK895vewFt2jHNSmDrZV-wDw).