X
Αγώνες/Διοργανώσεις

Classic Legends Rally (1-2 Απριλίου, oργάνωση: ΣΙΣΑ): Legend, όπως θρύλος

Από τον ΣΙΣΑ εκδήλωση που απαιτεί σεβασμό, όντας συνδεδεμένη με την αγωνιστική ιστορία της Aυτοκίνησης, γραμμένη στα ελληνικά.

Με ρίζες στο Ράλλυ Ακρόπολις του «υπερκομματικού» σεβασμού ο αγώνας τύπου Regularity από τους σπεσιαλίστες του είδους, όπως είναι ο ΣΙΣΑ, με τον σωστό προσανατολισμό.

Με στοχευμένη διαδρομή-ανατριχίλα σε σχέση με το ΡΑ, με έξυπνο ωράριο, ώστε να μην ξεχνιούνται ακόμα και όσοι επιλέξουν την «Touring» μέτρηση, και με τη σύγχρονη έκδοση των αποτελεσμάτων. Από το σύστημα της «Anube», που διδάσκουν αμεσότητα, κύρος και αξιοπιστία. Εκδήλωση με επαγγελματική προσέγγιση, οπότε ο creator γνωρίζει καλά το πρέπει να γίνει ώστε να ικανοποιηθούν οι συμμετέχοντες. Όπως ο Μιχάλης Μουζούκης, ο master chef με τέσσερα άστρα Μichelin, που σε καλεί για σνακ, για γεύμα και δείπνο και σ’ τα προσφέρει υποδειγματικά και με έντιμο κόστος. Ο Μ.Μ., με μεταπτυχιακό στην τέχνη του «φιλοξενώ με κόστος», οπότε και «προσφέρω το καλύτερο δυνατό»…

Έγινε συνήθεια
Η απόλυτη καθιέρωση του Legend φέτος με την αλλαγή ονομασίας, που τυπικά δεν παραπέμπει στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις. Ό,τι συμβαίνει ουσιαστικά και για την ιστορία χάρη σε Βαρθολομαίο, Παπάζογλου, Μητρόπουλο, Μανιατόπουλο, Αποστολίδη, Καράμπελα και Μουζούκη, όπως πλέον και Ψαρράκου, και χωρίς τους παραπάνω και άλλους συνεργάτες τους, δεν θα υπήρχε ΙΡΑ.

Όλοι μαζί δυστυχώς ποτέ, και είναι οι αντιθέσεις, οι καραμπόλες και η διαφορετικότητα των ανθρώπων και των θεσμών που μέσα από μια σύνθεση με συμπτώσεις-ανατριχίλα έδωσαν χρόνο σε κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για την αγωνιστική ιστορία του τόπου.

Θα το βρείτε παράξενο το παραπάνω κοκτέιλ ανθρώπων εσείς της ανάλυσης, που όμως δεν έχετε πραγματικά πονέσει για οτιδήποτε δημιουργικό, όπως όλοι οι παραπάνω, και ως creators έχουν την αναγνώρισή μας. Ο σεβασμός είναι άλλη υπόθεση και, με γεγονός ότι οι εκλεγμένοι κρίνονται από τα όργανά τους, συνδυάζουμε τον ιερό αυτόν χαρακτηρισμό του σεβασμού με όσους ανιδιοτελώς κατέθεσαν τέχνη, ψυχή, και όχι μόνο.

Legends
Είναι και όλοι οι ειδικοί στη Regularity διαδικασία, όπως οι all-time champions Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας και, αφού κρατηθείς το λεπτό του σεβασμού μακριά από τα πλήκτρα, καταγράφεις τον Δημήτρη Παπανδρέου -κολοσσός με 2Τ σε παγκόσμιο επίπεδο- και τον Νίκο Τσάδαρη, που συμμετέχει με τη σοβαρότητα που τον χαρακτηρίζει.

Δίπλα στον Δ.Μ., στον Ντόμπερμαν της καρδιάς μας, ο Σώτερ Σκαλτσάς, η ψυχάρα και του ΙΑ σε Sporting εκδοχή – και, Μανώλη Κατσαρέλια, ολοκλήρωσε το GTI να πάει Στερεάς να ησυχάσουν οι ακριβείας.

Όχημά τους μια άψογα διατηρημένη «318», αξιόπιστη και λαμπερή, όπως το πλήρωμα. Δίπλα στον Ν.Τ. στην καπριτσιόζα, στην πανέμορφη κόκκινη Maserati της PetroRetro911, ο Γιώργος Πετρόπουλος. Μαζί με Σ.Χ. στο ΡΑ του 1997, από τους σημαντικούς στην ομάδα του Αποστόλου, κατά τη γνώμη μας ο κορυφαίος Έλληνας μηχανικός Porsche 911 – και όχι μόνο.

Ομορφιές στις συμμετοχές, που πλησίασαν τις 80, όπως ο δικός μας Κώστας Λούρμπας με τι άλλο από Mini, και οι συνήθεις ύποπτοι, οι Regularity μετρ, όπως οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νικόλας Κοντοπός, με την επιλογή του Golf να προδίδει το στόχο τους. Θα συναντήσουν συναγωνισμό, από τους Καλογερά, Μάκη Κατοχιανό κ.ά. με όργανα «S. Moustakas» ή χωρίς. Σημαντικοί του θεσμού, όπως οι πρωταθλητές «Κουσιφίξ», Μίλτος Μητσιάς, που κλείνει μάτι στη Sporting εκδοχή κ.ά.

Είπαμε, σχεδόν 80 όλοι, έτοιμοι για σφιχτό αγώνα, από όπου για διαφορετικούς λόγους απουσιάζουν ο σοφός gentleman Θέμης Κονταράτος και οι πυροβολάρχες πλέον Γιώργης Δελαπόρτας και Πέτρος Βασιλόπουλος, που ήρθαν στη Sporting κατηγορία για να μείνουν και μας αρέσει. Και μάλιστα πολύ. Όπως ό,τι βλέπουμε στις συμμετοχές στη ΦΙΛΠΑ Αλεβιζόπουλου και Χατζηκωνσταντίνου, που μαλωμένοι με συμπλέγματα διδάσκουν αρχοντιά, στοιχείο που χαρακτηρίζει και τους Κώστα Λυμπερόπουλο και Παρασκευαΐδη.

Σε όλες τις περιπτώσεις οι κυρίες κάνουν τη διαφορά, ειδικά όταν έχουν να συνδυάσουν το βιβλίο του αγώνα με τα όργανα του Σ.Μ. ή με το κινητό τους, αλλά ακόμα και με τα παραδοσιακά πινακάκια. Κυρίες που έχουν να αντιμετωπίσουν και τη συμπεριφορά των οδηγών τους. Όπως π.χ. στην περίπτωσή μας η Ρένα Γκίνη στο Nissan Sunny GTiR, που επιμένουμε να το τοποθετούμε στο κάδρο της αγωνιστικής μας παρουσίας από το 1991 μέχρι και το 1993.

Το περιβάλλον
Από το ’87 στο Γαρδίκι και στον άξονα με την Αρτοτίνα και τους Πενταγιούς, και ό,τι προηγείται με αφετηρία τη Λειβαδιά ή ακολουθεί μέχρι την Ιτέα. Η πραγματική πρωτεύουσα του ΡΑ, που σοφά την τιμάει το ΙΡΑ και για αμετανόητους, όπως είναι ο Τσάδαρης, ο «Στρατισίνο» κ.ά., μένεις στου Καλαφάτη, όπου ο Νίκος ξεπέρασε τους γονείς του, ενώ θα πάμε το βράδυ στο Γαλαξίδι. Μακάρι νωρίς πριν νυχτώσει στη Μαρίτσα με Κατσαούνη και τριάδα κουμπάρων, αλλά με τον Μουζούκη ποτέ δεν ξέρεις.

Θεωρεί ομορφιά τη Γραμμένη Οξιά νύχτα. Πού να τη δεις και λασπωμένη, μαέστρο. Όμως μεγαλώσαμε, ενώ το Sunny μας με τέσσερα χωμάτινα πρωταθλήματα έχει απαγορευτικό για το χώμα. Άλλαξαν τα δεδομένα, λοιπόν, και καλή διασκέδαση σε όλους. Ελάτε μάλιστα το βράδυ Ιτέα πριν από τη χωμάτινη καταιγίδα, την Κυριακή στη Λειβαδιά.

Iστορικό Αυτοκίνητο
Μια όμορφη έκφραση εκτόνωσης με τον ωραίο τρόπο που διατηρεί αξίες μέσα από μια χαρακτηριστικά ήρεμη δύναμη που, μέσω ΣΙΣΑ και συχνά και επιτέλους και ΦΙΛΠΑ, ξεπερνάει την απερίγραπτη Ομοσπονδία τους.

Να συναντηθούμε, λοιπόν.
Σάββατο πρωί στο ΟΑΚΑ ή στη Λειβαδιά, και το βράδυ στην Ιτέα. Για την επόμενη ημέρα μείνετε συντονισμένοι. Με τους σπορτίφ χαιρετισμούς σε υπεραξία, όπως επιβάλλεται όταν σχολιάζουμε για τα ιστορικά αυτοκίνητα και τους ανθρώπους τους._ Σ. Χ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!