Εμβληματική μορφή στο Ράλλυ Ακρόπολις με 40 συμμετοχές, έχει συνδεθεί τόσο με τον Εθνικό μας Αγώνα, όσο και με τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, τον οποίο υπηρέτησε άδολα επί δεκαετίες.
Εμβληματική μορφή για τους αγώνες στη χώρα μας, έχει συνδεθεί τόσο με τον Εθνικό μας Αγώνα, όσο και με τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, τον οποίο υπηρέτησε άδολα και με πίστη επί δεκαετίες. Αρχικά ως Υψηλάντης και έπειτα ως Λεωνίδας ξεκίνησε την εμπλοκή του στους αγώνες το 1963, με ένα NSU Prinz Sport Coupe στην ανάβαση της Ριτσώνας.
Xαρακτηριστικό του είναι ότι οδηγούσε πάντοτε τα αυτοκίνητα των εταιρειών που αντιπροσώπευε, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο την καλή εικόνα τους στη χώρα μας…
Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος -Λεωνίδας είναι επίσης ο ρέκορντμαν του Ράλλυ Ακρόπολις με 40 συμμετοχές! Έχει καταφέρει να τερματίσει τέταρτος γενικής το 1969 με NSU ΤΤ 1200 και λίγο αργότερα, το 1975, πέμπτος με Audi 80 GT. Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος έχει συνδέσει το όνομά του με τον αγώνα, καθώς είχε πλήρη αγωνιστική εμπλοκή σε αυτόν από τα μέσα της δεκαετίας του ʼ60 έως και πολύ πρόσφατα.
Xαρακτηριστικό του είναι ότι οδηγούσε πάντοτε τα αυτοκίνητα των εταιρειών που αντιπροσώπευε, προωθώντας με αυτόν τον τρόπο την καλή εικόνα τους στη χώρα μας…
Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος -Λεωνίδας είναι επίσης ο ρέκορντμαν του Ράλλυ Ακρόπολις με 40 συμμετοχές! Έχει καταφέρει να τερματίσει τέταρτος γενικής το 1969 με NSU ΤΤ 1200 και λίγο αργότερα, το 1975, πέμπτος με Audi 80 GT. Ο Αλέξανδρος Μανιατόπουλος έχει συνδέσει το όνομά του με τον αγώνα, καθώς είχε πλήρη αγωνιστική εμπλοκή σε αυτόν από τα μέσα της δεκαετίας του ʼ60 έως και πολύ πρόσφατα.
Από τον αγώνα του 1969 με το NSU TT 1200
Αρχικά ως «Υψηλάντης» και αργότερα ως «Λεωνίδας» αγωνίστηκε στο εθνικό μας ράλλυ ως τα πρώτα χρόνια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με μια πλειάδα πολύ καλών σπορ αυτοκινήτων, από τον «φονέα των γιγάντων» NSU ΤΤ και τη δύστροπη Zenith-Porsche 911 έως το Audi 80 GT, που του απέφερε τη δεύτερη μεγάλη διάκρισή του στον αγώνα το 1975.
Με τη Zenith-Porsche 911
Στο Τατόι με τη Ζενίτ το 1972, για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Στο βάθος, οι φαντάροι παρακολουθούν…
Στο Ράλλυ Αττικοβοιωτίας, με Porsche, για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα…
Με το Audi 80 GT
Με το Audi 80 GT
Από εκεί και έπειτα συνδέθηκε με τα αυτοκίνητα της Renault, τα οποία και εκπροσώπησε από ελληνικής πλευράς στο Ράλλυ Ακρόπολις έως την ημέρα που αποσύρθηκε: 5 Turbo, 11 Turbo, 5 GT, Clio 16S –Williams –Maxi και από και πέρα τα Megane Coupe και Maxi φθάνοντας έως το Clio S1600. Αρκετές οι ατυχίες και τα απρόοπτα αποτελέσματα που οδηγούσαν στην εγκατάλειψη, η προσπάθεια όμως ήταν πάντα ταχύτατη, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις.
8oς γενικής το 1982, με το Renault 5 Turbo
Με το Clio…
Με το Clio…
Οι συνοδηγοί του στο ράλλυ Ακρόπολις, είναι επίσης όλοι ξεχωριστοί: Μεταξύ αυτών ο Νίκος Ζουμπρούλης, ο εκ των «ιδρυτικών» συντακτών των 4Τροχών Τάκης Πιρπιρής, ο Κώστας Φερτάκης, ο Ανδρέας Αρκέντης και η Τώνια Παυλή. Τις πιο πολλές συμμετοχές από όλους τους ως συνοδηγός του στον εθνικό μας αγώνα τις έχει η Μαρία Παυλή-Κορρέ (14).
ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΕΤΟΣ | ΚΑΤΑΤΑΞΗ | ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ | ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ |
1966 | 19oς | NSU 1000 | Κοσμετάτος |
1968 | 11ος | NSU 1000 TTS | Κοσμετάτος |
1969 | 4ος | NSU ΤΤ 1200 | Νίκος Ζουμπρούλης |
1971 | NSU TT 1200 | Νίκος Ζουμπρούλης | |
1972 | Porsche 911 | ||
1973 | Audi 80 GT | Τάκης Πιρπιρής | |
1975 | 5ος | Audi 80 GT | Γιάννης Λέκκας |
1976 | Porsche Carrera | Κώστας Φερτάκης | |
1977 | Renault 5 TS Gr. 2 | Κώστας Φερτάκης | |
1978 | Renault 5 Alpine | Κώστας Φερτάκης | |
1979 | Renault 5 Alpine | Ανδρέας Αρκέντης | |
1980 | 15ος | Renault 5 Alpine | Ανδρέας Αρκέντης |
1982 | 8ος | Renault 5 Turbo | Σώτος Κοκκίνης |
1983 | Renault 5 Turbo | Τώνια Παυλή | |
1986 | Renault 11 Turbo | Χάλαρης | |
1987 | Renault 11 Turbo | Χάλαρης | |
1988 | Renault 11 Turbo | Μαρία Παυλή-Κορρέ | |
1989 | Renault 5 GT Turbo | Μαρία Παυλή-Κορρέ | |
1990 | 16ος | Renault 5 GT Turbo | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1991 | 18ος | Renault Clio 16S | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1992 | 16ος | Renault Clio 16S | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1993 | 15ος | Renault Clio Williams | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1994 | 13ος | Renault Clio Williams | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1995 | Renault Clio Maxi | Μαρία Παυλή-Κορρέ | |
1996 | 21ος | Renault Clio Williams | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
1997 | Renault Megane Coupe | Μαρία Παυλή-Κορρέ | |
1998 | Renault Megane Coupe | Μαρία Παυλή-Κορρέ | |
1999 | 20ος | Renault Megane Coupe | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
2000 | 20ος | Renault Megane Coupe | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
2001 | 23ος | Renault Megane Maxi | Μαρία Παυλή-Κορρέ |
2003 | Renault Clio S1600 | Κώστας Στεφανής | |
2004 | 27ος | Renault Megane Maxi | Γιώργος Κότσαλης |
2005 | 38ος | Renault Clio S1600 | Γιώργος Κότσαλης |
2006 | Renault Clio S1600 | Γιώργος Κότσαλης | |
2007 | 42ος | Renault Clio S1600 | Γιώργος Κότσαλης |
Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1969
Πρώτος αγώνας: 1963 Ανάβαση Ριτσώνας-NSU Prinz Sport Coupe
Τελευταίοςαγώνας: Rally Acropolis 2007-Renault Clio
Αγαπημένααγωνιστικά: Porsche 911 RSR-Renault 5 Turbo
Αγαπημένος αγώνας: Rally Acropolis–Cyprus Rally
Διεθνείς συμμετοχές: 40 Ράλλυ Ακρόπολις, 4 Ράλλυ Κύπρου, Ράλλυ Αιγαίου (Τουρκία), Ράλλυ Ελληνοτουρκικό, Ράλλυ Εbros (Βουλγαρία), Ράλλυ Vida ( Βουλγαρία)
Τίτλοι: 10 Πανελλήνια Πρωταθλήματα (Ράλλυ–Αναβάσεων–Ταχύτητας)
Έξω από το Παναθηναϊκό Στάδιο, με το ΤΤ, για την εκκίνηση του Φθινοπωρινού Ράλλυ
Στο Βαλκανικό Ράλλυ, με το NSU
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, με τον “φονέα των γιγάντων”