Group B: Το όνειρο που έγινε εφιάλτης…
Χαρακτηρίστηκε ως η χρυσή εποχή των αγώνων ράλλυ. Το Group B εκτόξευσε τη δημοτικότητα του σπορ, αλλά με βαρύ τίμημα, αφού στο τέλος έβαψε το χώρο με αίμα.
Στην πίστα του Ορμπασάνο με Fiat 124 Abarth Rally
Όσα δε φέρνει ο χρόνος, τα φέρνει η στιγμή. Εν αναμονή της νέας γενιάς του Fiat 124 Spider, εμείς εισχωρούμε και πάλι στα άδυτα της Fiat, για να γνωρίσουμε μία από τις τελευταίες αγωνιστικές υλοποιήσεις του αδικημένου προγόνου.
Με Mini στο Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος
Αν μπορούσες να συρρικνώσεις τις εμπειρίες από όλα τα Ακρόπολις της ζωής σου και όλη τη χαρά της οδήγησης σε ένα και μόνο χάπι, αυτό εδώ θα έπαιρνες. Τι θέλει ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος; Ένα τιμόνι που σε καταλαβαίνει και δρόμους με στροφές. Τα είχαμε και τα δύο.
Η Audi στο WEC: Έτσι άρχισαν όλα…
Αφιέρωμα στο R8, το πρωτότυπο που με επιβλητικό τρόπο έφερε τις πέντε πρώτες νίκες της Audi στις 24 ώρες του Mαν.
Μάζντα 323 GTR Group Ν
Το αυτοκίνητο της ΕΛΜΑ που μοιράζονταν οι Μοσχούτης-Φερτάκης, προσπάθεια που χορηγούσαν και οι εταιρείες Shell και Fujitsu Τen, φτιάχτηκε στην Ελλάδα από τους τεχνικούς της ομάδας με λύσεις που εξελίχθηκαν από την αγωνιστική ομάδα της Μazda Ιταλίας.
Renault 5 Alpine & Turbo
Τα μικρά Renault βρέθηκαν στο δρόμο που χάραξαν άλλοτε τα Mini Cooper και μετέφεραν στη δεκαετία του '80 κάτι από το άρωμα εκείνης της εποχής...
Στην πίστα του Ορμπασάνο με Lancia Fulvia 1.6 HF GR. 4 & Coupe 3
Μια νύχτα στο μουσείο: Όπως και στην ομώνυμη ταινία, έτσι και στη δική μας περίπτωση, όταν ο θρύλος μπερδεύεται με την πραγματικότητα, το αποτέλεσμα είναι ακόμα μία μοναδική εμπειρία, με φόντο -τι άλλο;- τις πάλαι ποτέ μοναδικές δημιουργίες της Lancia.
Audi Quattro: Από το Gr 4 στο S1
Tο Audi Quattro είναι, δίχως αμφιβολία, το σημαντικότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο στη μεγάλη ιστορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Abarth 1000 TC
Το αγωνιστικό που ανέβασε τον «Σκορπιό» στην κορυφή, αφήνοντας ανεξίτηλα ίχνη στα πρώτα χρόνια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού.
Ford Escort RS 1600 MK1
Πιστοποιημένο στην κατηγορία των αυτοκινήτων άνω των 1.601 κυβικών εκατοστών, το «RS 1600» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1970.