Golden Submarine – Ένα «χρυσό υποβρύχιο» στους αγώνες αυτοκινήτου
Με εμφάνιση που θυμίζει υποβρύχιο το «Golden Submarine» κατασκευάστηκε το μακρινό 1917 και πήρε το όνομά του από το χρυσό χρώμα του, που προέκυψε αναπάντεχα, ύστερα από συνδυασμό χαλκού και βερνικιού.
F1 – Σαν σήμερα: Πρώτη εκκίνηση για την Hesketh του James Hunt
Στις 30 Μαρτίου 1974 στο Kyalami της Νότιας Αφρικής εκκίνησε για πρώτη φορά αγώνα στη Formula 1 το μονοθέσιο του λόρδου Hesketh, με οδηγό τον ενθουσιώδη Βρετανό James Hunt.
Mercedes SL500 – Yπέρβαση
Συνδυασμός που απαιτεί την υποστήριξή μας, με το σεβασμό ως προαπαιτούμενο για την προβολή-επικοινωνία της αγωνιστικής Mercedes SL500 που μοιράστηκαν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι Αντώνης Γκάνος-Πέτρος Κώνστας. Οι χρόνοι τους και το αποτέλεσμα αποτελούν λεπτομέρεια. Πρόκειται για σημαντική εικόνα σε ένα ιδιαίτερο περιβάλλον, κάτι που συνεπάγεται γνώση σε βάθος και […]
Στα Μέγαρα με Lancia 037 & Delta HF Integrale
Αριστουργήματα σχεδιασμένα σε τέσσερις τροχούς, από ανθρώπους που κατάφεραν να δώσουν στο μέταλλο ψυχή...
Audi Quattro Α1 Group IV vs Toyota Celica ST205 Group A: Σύγκρουση εποχών
Από το 1981 και το εμβληματικό Audi Quattro που άλλαξε τα δεδομένα, στο 1995 και τη Celica ST205, που πλήγωσε την Toyota. Παραμένουμε τυχεροί…
Tα Audi quattro στο ράλλυ των θεών
Η αγωνιστική διαδρομή και οι επιτυχίες των Αudi quattro στο Ράλλυ Ακρόπολις, σε ένα αφιέρωμα που μας πηγαίνει τέσσερις δεκαετίες πίσω, στην εποχή των αυτοκινήτων του Group B.
Aston Martin DBR1 – Μια πρωταθλήτρια με χαρακτήρα
Η πανέμορφη «DBR1», του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας και αντοχής σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του ’50, υπήρξε μέχρι τώρα το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό στην ιστορία της Αston Martin.
Σαν σήμερα – Πρώτη εκκίνηση της Tyrrell στην F1
Στις 20 Σεπτεμβρίου 1970, στο Μont-Tremblant του Καναδά, εκκίνησε για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το νέο μονοθέσιο του Ken Tyrrell, με οδηγό τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 1969 Jackie Stewart.
Tοyota Celica R40 & ST185
Ταξιδεύουμε στο χθες μέσα από το σήμερα χάρη σε ελληνικά χέρια και, με την ευκαιρία, οδηγούμε και τη Celica Carlos Sainz, το ιαπωνικό κουπέ με τα τρία Παγκόσμια στο παλμαρέ του.
Αυτό είναι το πιο «άκυρο» μονοθέσιο όλων των εποχών
To δίχρονο 16κύλινδρο μονοθέσιο για τα Grand Prix της δεκαετίας του '30, που με τις ρηξικέλευθες τεχνολογικές επιλογές του εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες αστοχίες στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.