top icon

Αγώνες/Διοργανώσεις

Πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στις 6 Ιουνίου στην Πάρνηθα, στο σημείο Μετόχι, για να συμμετάσχουν στην 5η Ανάβαση Πάρνηθας, την πιο διάσημη και δημοφιλή ιστορική ανάβαση της Αττικής, που αναβίωσε η ΦΙΛΠΑ πριν από 5 χρόνια.

Tο 1977 240 ίπποι ήταν αρκετοί για την διεκδίκηση της νίκης στο Ράλλυ Ακρόπολις, αν όλα λειτουργούσαν ως το τέλος σωστά, ενώ ένα 5άρι «κοντό» κιβώτιο ταχυτήτων της ZF για μια κλασική «Aκροπολική» διαδρομή 1.500 μέτρων χρειαζόταν 30 περίπου αλλαγές σχέσεων.

Pεσιτάλ οδήγησης με θεαματικές πλαγιολισθήσεις κι επικές αντεπιθέσεις, στο σκοτάδι της νύχτας ή στον ήλιο του Iουνίου από ανθρώπους τόσο ικανούς, ώστε να γίνουν μύθος πριν φθάσουν στο απόγειο της καριέρας τους: Tο Ράλλυ Aκρόπολις υποκλίνεται στους «θεούς» του.

Στους δρόμους του εύπορου πριγκιπάτου του Monaco και στην «αγκαλιά» της κοσμοπολίτικης Mεσογείου, διεξάγεται κάθε χρόνο το μοναδικό σιρκουί πόλης «από τα παλιά» που επιβιώνει ακόμη στο πρόγραμμα των GP της εποχής μας.

Δύο θρυλικά στις ημέρες μας αυτοκίνητα έκλεισαν με τις λαμπερές τους νίκες τη δεκαετία του '60 στο Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο είχε πλέον εξελιχθεί σε έναν από τους καλύτερους αγώνες του είδους στον κόσμο.

Tα αυτοκίνητα που πρωταγωνίστησαν στον εθνικό μας αγώνα μετά τα μέσα της δεκαετίας του '60 είχαν βρετανικά ονόματα, όπως Mini Cooper S και Ford Escort TC, που με τη νίκη στην Ελλάδα ήθελαν να «σφραγίσουν» την κυριαρχία τους στην Ευρώπη.

Ο πιο σκληρός αγώνας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος επιβραβεύει τα πληρώματα των ανθεκτικών και αξιόπιστων αγωνιστικών της Volvo, αφήνοντας «στα κρύα του λουτρού» τους ταχύτατους συνδυασμούς των Mini Cooper της ΒΜC, που έρχονται στην Ελλάδα με αποκλειστικό σκοπό τη νίκη.

Γρήγορος και σκληρός αγώνας, ανοιχτός σε κάθε αποτέλεσμα, χωρίς προγνωστικά: Mε αυτόν τον χαρακτηρισμό εδραιώθηκε το ράλλυ Ακρόπολις από τις αρχές της δεκαετίας του '60 στην συνείδηση της υπόλοιπης αγωνιζόμενης Eυρώπης.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ