top icon

Αγώνες/Διοργανώσεις

Με δώδεκα πληρώματα από την Ελλάδα, έξι από την Αγγλία, τρία ολλανδικά, δύο σούπερ «παππούδες» από τις ΗΠΑ και την Αυστραλία και λίγο περισσότερα από δέκα ιταλικά αυτοκίνητα, η Ρώμη για λίγο έμοιασε με remake του «La Dolce Vita», με τον Φελίνι κάπου εκεί ψηλά να χαμογελά.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4), θριάμβευσαν στη κατηγορία Sporting στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα (VW Golf 2) να επικρατούν στη κατηγορία Regularity.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τρεις ειδικές διαδρομές να απομένουν για το τέλος του αγώνα. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS), με τους Γιώργο Παραδείση-Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort MIKII RS 2000) να κλείνουν την τριάδα.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4) κυριάρχησαν την πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στη κατηγορία Sporting, με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα (VW Golf 2) να βρίσκονται στην πρώτη θέση της κατηγορίας Regularity.

Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4), προηγούνται στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις μετά από 5 ειδικές διαδρομές στη κατηγορία Sporting, με τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο (Porsche 911 SC) να βρίσκονται με τη σειρά τους στην πρώτη θέση της κατηγορίας Regularity μετά από 9 Ε.Δ.Α.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ