top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Αφιέρωμα: Team Les Grecs

Oι Les Grecs πήγαν στο Μόντε Κάρλο, συμμετείχαν στη Ιστορική έκφραση του αγώνα θρύλου και μας ευαισθητοποίησαν με την παρουσία τους, συνδεδεμένη με τη συμπεριφορά τους εντός και εκτός ειδικών διαδρομών.

Οι «Les Grecs» στο Rallye Monte-Carlo Historique, ουσιαστικά χωρίς χιόνι, αλλά με τον πάγο να δείχνει τα δόντια του, ύπουλα και κατά περίπτωση. Εξαιρετικά προετοιμασμένα τα πέντε ελληνικά πληρώματα που συμμετείχαν, όλοι με εμπειρία στον αγώνα, κάποιοι με περισσότερη, άλλοι με λιγότερη, όλοι τους έτοιμοι να διασκεδάσουν ζώντας τη στιγμή καταγεγραμμένη ως ανεπανάληπτη εμπειρία, αλλά και να κινηθούν με αξιοπρέπεια. Το στυλ τους, χωρίς ύφος, πρεσβεύει το ήθος τους, ενώ αντικατοπτρίζεται και στην επιλογή των αυτοκινήτων τους. Θα μπορούσαν και τα έξι πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή να οδηγούν Porsche 911 και Ferrari 308, ακόμα και γνήσιο Dino ή και Lancia Stratos, αλλά, μέσα από την οπτική τους και με τον τρόπο που χαρακτηρίζει την παρουσία τους και στους εθνικούς θεσμούς της Regularity πρακτικής, επέλεξαν τα κατάλληλα εργαλεία για την περίσταση.

Le Grecs

Τα ελληνικά όπλα τα χαρακτηρίζεις σεμνά και κάποια της διπλανής πόρτας μιας άλλης εποχής, όλα τους με ιστορία, όλα τους με άποψη. Εκείνο δηλαδή που διακρίνει και τους συμμετέχοντες με την ελληνική σημαία, που υποστηρίχθηκαν και από την Olympia Ship Broking του Κώστα Λυμπερόπουλου, ενός φίλου του ιστορικού-κλασικού αυτοκινήτου. Από την επίσημη αφετηρία στο Μιλάνο έλειψαν για προσωπικούς λόγους οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλας Παλυβός με το λευκό Rallye σε ιταλική έκδοση, όπως το συγκεκριμένο δίθυρο Fiat 128-1.3 και με τα σήματά μας. Σύνολο άψογα προετοιμασμένο για τα προβλέψιμα αλλά και τα απρόοπτα που χαρακτηρίζουν το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Le Grecs

Ένα πολύ γρήγορο ασφάλτινο ράλλυ με εκπλήξεις όταν οι στενοί δρόμοι είναι στεγνοί, σπαζοκεφαλιά για δυνατούς οι μικτές συνθήκες, απολαυστική η διαδρομή στο λευκό, που σημαίνει χιόνι, αρκεί βέβαια να ξεχωρίζεις τις κακοτοπιές, όπως το γκρι του πάγου. Σε όσους ερμηνεύουν τα 49 χλμ./ώρα μ.ω.τ. με το «έλα μωρέ» του καναπέ, θα τους εξασφαλίσουμε θέση στο «5008» των πρωταθλητών Βαγγέλη Παναρίτη-Τάσου Δούρου, της ομάδας υποστήριξης του Καλογερά.

Le Grecs

Ασκήσεις επί χάρτου
«Les Grecs», έργο του πεισματάρη Γιώργου Δελαπόρτα, με συνεπή επικοινωνία από τον Μιχάλη Μουζούκη του ΣΙΣΑ, και φέτος δε φορούσε τυχαία το περιβραχιόνιο του αρχηγού ο Πέτρος Βασιλόπουλος. Ο Πέτρος, με την ευθύνη μιας καλαίσθητης εκδήλωσης στην Αθήνα, πριν από την αναχώρησή τους. Εκδήλωση όπου όλα ήταν στην εντέλεια, με προσοχή στις λεπτομέρειες, αλλά σεμνά, μακριά από υπερβολές. Όπως άλλωστε έχει εξελιχθεί και το πορτοκαλί ΜΚ2 Escort 2000 RS προετοιμασμένο από τον Γιάννη Τσαλαματά και με τον Δημήτρη Σταθάκο στα όργανα του Master, δεν κέρδισαν τυχαία ειδική διαδρομή, ενώ ήταν πρωταγωνιστές άλλες δυο-τρεις φορές, πιστοποιώντας πως όλα γίνονται, αρκεί βέβαια να μην έχεις πιστωθεί μαζεμένους βαθμούς ποινής που δεν καλύπτονται. Δεν είναι «μπιρίμπα» εκεί, αλλά σκληρό πόκερ που γνωρίζουν καλά ο Βασιλόπουλος με οκτώ Μόντε και δύο ο Δημήτρης, άνθρωποι με εμπειρία και σε ασκήσεις 4×4. Μαζί τους, έμπειρος, κοσμογυρισμένος και με σφαιρική άποψη ο Παύλος Βοτζάκης, στα pits για τον αρχηγό (και όχι μόνο).

Le Grecs

Με εμπειρία στο Μόντε και ο Αλέξανδρος Χριστοδούλου, ο πατέρας του Sporting τύπου Αχιλλέα, που έλαμψε στο Rally Star. Με εμπειρία και ο συνοδηγός του. Ο δικός μας άνθρωπος, ο ένας από τους τρεις «Warriors», Άρης Γεωργοσόπουλος, πρωταγωνιστής στις ελληνικές εκδηλώσεις, όπου οδηγεί και ζει τη στιγμή, είτε «ταξιδεύει» σε Touring εκδοχή είτε «πυροβολεί» στην Πίνδο, τύπου Costa Brava. Στο Μόντε, στο δεξί μπάκετ της Corbeau στο Hillman Imp σε μπλε σκούρο χρώμα. Με μαύρες ζάντες της Minilite, και ό,τι χάνεται από τον μικρό κινητήρα κερδίζεται από το χαμηλό βάρος της κατασκευής, που προσφέρει και ευελιξία, σε συνδυασμό με τη θέση του κινητήρα. Ένα ΤΤ από την Αγγλία, με εμπνευσμένη εξέλιξη, έργο του Car Center με σφραγίδα «Νικόλας Καρανικόλας» και φύλακα άγγελο τον Μπάμπη Γεωργιόπουλο. Ομάδα που έφερε στις αποσκευές της και την άτυπη πρώτη θέση μεταξύ των Ελλήνων, με επιδόσεις που αναλύοντας διαπιστώνεις πως, αν δεν υπήρχαν σκαμπανεβάσματα και ατυχίες, το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο στη γενική κατάταξη, μεταξύ κορυφαίων από όλο τον κόσμο. Οι ίδιοι, όπως και όλοι τους, διασκέδασαν και με τις ατυχίες τους και κατέθεσαν αρχοντιά, διοργανώνοντας για τους φίλους τους την αποχαιρετιστήρια για φέτος εκδήλωση.

Le Grecs

Μέχρι τότε
Υπεράνω κατάταξης και με κοινό παρονομαστή για όλους την υψηλή αισθητική, το χαρακτηριστικό στοιχείο των Lee και Cathy Ποσειδών. Μπαμπάς και κόρη στη μαύρη Lancia Fulvia 1.3 S και ό,τι της λείπει σε εξέλιξη, το διαθέτει σε συντήρηση και ιστορία. Καθένας τους το ρόλο του εντός Fulvia, με συναίσθημα, χωρίς κραυγές και με ευγένεια η αποτύπωση της εμπειρίας τους στα social media, χάρη στα οποία «ταξίδεψαν» οι φίλοι τους μαζί τους. Η μαύρη Fulvia, το αυτοκίνητο με το οποίο συμμετείχαν στο πρώτο τους Ιστορικό Μόντε Κάρλο οι Γιώργος Δελαπόρτας-Μαθιός Μανσόλας και μέσα από αυτό εμπνεύστηκε ο Γιώργος και, με τη στήριξη της ΕΚΟ, έφερε το 2019 την ενδιάμεση αφετηρία του Μόντε στην Αθήνα. Στο Διόνυσο, κάτω από τον Ιερό Βράχο. Η επίδοση των Δελαπόρτα-Μουστάκα, που
ολοκλήρωσαν στη 2η θέση το 2018, λειτούργησε ως έμπνευση για πολλούς που έζησαν το όραμά τους με αφετηρία και εκδηλώσεις επιπέδου WRC τον επόμενο χρόνο…

Le Grecs

Όπως είναι ο γιατρός-ευεργέτης του υπογράφοντα σε προσωπικό επίπεδο, ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, καλλιτέχνης-χειρουργός και με το πηδάλιο της Lancia Beta 2.0, είτε σε επίθεση που εντέλει πληγώνει, είτε στη διαχείριση του τραύματος στην υπερπροσπάθεια για τον τερματισμό. Ατού δίπλα του στο ιταλικό κουπέ ο Κυριάκος Κοφινάς, γενικός διευθυντής ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, ο οποίος αποδείχθηκε πολυεργαλείο, επιστρατεύοντας τσαγανό και ευφυΐα για την επιβίωση. Από τις περιπτώσεις που η εξέλιξη της χαλαρής διαδρομής σε περιπέτεια με στόχο την ολοκλήρωσή της απαιτεί πείσμα από το πλήρωμα. Ο στόχος άλλωστε έχει τη γοητεία του, είτε πρόκειται για τη νίκη είτε για τον τερματισμό με πληγωμένο αυτοκίνητο, αλλά ανεπηρέαστο ηθικό. Ό,τι ακριβώς χαρακτήρισε και την προσπάθεια των Δημήτρη Καλογερά-Γιώργου Διαμαντόπουλου με το όνειρο του petrolhead.

Le Grecs

Tην Alfetta GTV σε απόχρωση του κόκκινου, με τα χρώματα της ιταλικής σημαίας στο καπό να σφραγίζουν το ακριβό κουτί με το 2λιτρο κόσμημα. Ακούγεται υπέροχα και ανταποκρίνεται περίφημα,
χάρη και στους εξελιγμένους εκκεντροφόρους. Το ιταλικό κουπέ με 14άρες ζάντες Campagnolo του ονείρου. Το αυτοκίνητο που θέλεις να κλέψεις για ένα «πήγαινε» Σούνιο και «επίστρεψε» στη Βάρκιζα, ξεφυλλίζοντας τα όνειρά σου. Δεν ξεχνάς τις όποιες τάσεις υποστροφής στην αργή είσοδο και την υπερστροφή-ξέσπασμα που απαιτεί διόρθωση σε συνδυασμό με το γκάζι που δεν περισσεύει…

Le Grecs

Αντίστοιχο αυτοκίνητο μοιράστηκαν στο Ακρόπολις του 1975 οι αείμνηστοι Γιώργος Μοσχούς-Άρης Σταθάκης, σε διαφορετική απόχρωση του κόκκινου. Από τους «Les Grecs», ο Δημήτρης με τον Γιώργο, έναν μετρ των αριθμών, ξεκίνησαν σβέλτα και σταθερά κρατώντας τη σημαία, αλλά δέχτηκαν τρεις κίτρινες κάρτες, ξεπερνώντας τα όρια ταχύτητας σε ειδική διαδρομή, και τέθηκαν εκτός αγώνα. Κανονισμός που δεν υφίσταται στην ελληνική επικράτεια, στην οποιαδήποτε έκφραση της Regularity διαδικασίας, που σεβόμαστε.

Le Grecs

Καμία αμφιβολία
Οι «Les Grecs», όλοι τους παρόντες σε δώδεκα μήνες και άλλοι τόσοι με τους «Warriors» σε πλήρη σύνθεση να ετοιμάζουν βαλίτσες, όπως και όσοι έλειψαν και θα επανέλθουν. Σε μια σημαντική εκδήλωση, που εξελίχθηκε σε συνήθεια για τον λάτρη του Ιστορικού αυτοκινήτου στη χώρα μας. Ταξίδι-συμμετοχή στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο στους αγώνες εποχής με Καπετανάκη, Βουρδουμπάκη, Χρονίδη -όλοι αείμνηστοι-, και ολική επαναφορά τη σύγχρονη εποχή, έργο ωραίων ανθρώπων. Ξενυχτήσαμε τότε παρακολουθώντας τους Γιώργο Δελαπόρτα-Σπύρο Μουστάκα οδηγώντας στο δρόμο για τη νίκη το εμβληματικό Golf. Ξανά ξενύχτι φέτος, με Μουζούκη και Τσινάβο, παρακολουθώντας την προσπάθεια για την ολοκλήρωση δέκα παθιασμένων, με την ευγένειά τους τρόπο όλης της ζωής τους. Bravo, «Les Grecs»! Stratis, avec beaucoup de respect*._ Σ. Χ.
*Με πολύ σεβασμό

Le Grecs

Αλέξανδρος Χριστοδούλου-Άρης Γεωργοσόπουλος
Hillman Imp (1967)
Κυβισμός: 998 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Δύο αμφότεροι
Βελτιώσεις στο αυτοκίνητο: Μεταφορά του ψυγείου εμπρός, αλλαγή στα φρένα με την τοποθέτηση δίσκων, κατανομή του βάρους για καλύτερη ευστάθεια. Ελαστικά: Goodyear Ultragrip 8 (165/70R13)

Le Grecs

Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος
Ford Escort MK1 RS 2000 (1969)
Κυβισμός: 1.993 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Οκτώ ο Πέτρος Βασιλόπουλος, δύο ο Δημήτρης Σταθάκος
Βελτιώσεις στο αυτοκίνητο: Τοποθέτηση μπλοκέ διαφορικού, εισαγωγή με διπλά καρμπιρατέρ. Ελαστικά: Falken Eurowinter (165/70R13)

Le Grecs

Παντελής Ποσειδών-Κατερίνα Ποσειδών
Lancia Fulvia Coupe 1.3 S (1973)
Κυβισμός: 1.298 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Δύο αμφότεροι
Βελτιώσεις: Καμία παρέμβαση – παραμένουν οι εργοστασιακές ρυθμίσεις
Ελαστικά: Continental Winter Contact TS860 (175/65R14)

Le Grecs

Γιώργος Σπηλιόπουλος-Κυριάκος Κοφινάς
Lancia Beta Coupe 2000 (1976)
Κυβισμός: 1.995 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Τρεις ο Γιώργος Σπηλιόπουλος, μία ο Κυριάκος Κοφινάς
Βελτιώσεις στο αυτοκίνητο: Καμία, έχει διατηρηθεί ακόμα και ο εσωτερικός διάκοσμος
Ελαστικά: Pirelli Cinturato (175/70R14)

Le Grecs

Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος
Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 (1976)
Κυβισμός: 1.962 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Μόντε Κάρλο: Τρεις αμφότεροι
Βελτιώσεις στο αυτοκίνητο: Αλλαγή εκκεντροφόρων
Ελαστικά: Continental Winter Contact TS860 (175/70R14)

Le Grecs

Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νίκος Παλυβός
Fiat 128 Rally (1974)
Κυβισμός: 1.290 κ.εκ.
Συμμετοχές στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο: Δύο αμφότεροι
Βελτιώσεις: Μπλοκέ διαφορικό από Fiat Ritmo
Ελαστικά: Continental Winter Contact TS860

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΡΧΕΙΟ «LES GRECS»

Le Grecs

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ