X
Προσωπικότητες

Acropolis Rally Hall of Fame: Καλύτερος Έλληνας Οδηγός

Η ψηφοφορία του κοινού για το Acropolis Rally Hall of Fame, που διενεργήθηκε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα από τις 16/12/2010 έως τις 3/3/2011, ανέδειξε ως καλύτερο Έλληνα οδηγό τον «Στρατισίνο».

Η ψηφοφορία του κοινού για το Acropolis Rally Hall of Fame, που διενεργήθηκε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα από τις 16/12/2010 έως τις 3/3/2011, ανέδειξε ως καλύτερο Έλληνα οδηγό τον «Στρατισίνο».
H επιλογή των 10 υποψηφιοτήτων για τη συγκεκριμένη κατηγορία έγινε από την Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις 2011. Στην ψηφοφορία συμμετείχαν 1.498 μοναδικοί χρήστες, ανάμεσα στους οποίους θα αναδειχθούν οι νικητές των δώρων του διαγωνισμού, σε κλήρωση που θα γίνει στις 23 Μαρτίου και θα ανακοινωθεί στο www.acropolisrally.gr

Acropolis Rally Hall of Fame
Καλύτερος Έλληνας Οδηγός
1) «Στρατισίνο» 23%
2) «Ιαβέρης» 21%
3) Άρης Βωβός 12%
4) Λάμπρος Αθανασούλας 10%
5) Γιώργος Μοσχούς 9%
6) «Τζίγκερ» 8%
7) «Σιρόκο» 6%
8) Λεωνίδας Κύρκος 6%
9) Τζώνυ Πεσμαζόγλου 2%
10) «Λεωνίδας» 1%

«ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ»
Με τα χρώματα της Nissan έχει επανειλημμένα διακριθεί στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο έχει 17 συμμετοχές. Το 1991 επικράτησε στην κατηγορία Ν απέναντι στους διεθνείς συνδυασμούς με Nissan Sunny GΤΙ-R και συνοδηγό την Τώνια Παυλή, ενώ ο ίδιος θεωρεί κορυφαία επίδοση την 5η θέση γενικής το 1986 με Nissan 240 RS και τον αείμνηστο Κώστα Φερτάκη.
Ο «Στρατισίνο», κατά κόσμον Στράτης Χατζηπαναγιώτου, διατέλεσε επίσημος οδηγός της αγωνιστικής ομάδας της ελληνικής αντιπροσωπείας της Nissan «Ν.Ι. Θεοχαράκης» από το 1983 έως και το 1995.
Μαζί με το Γιώργο Μοσχού έως το 1986, εκπροσώπησαν στις ειδικές διαδρομές την ιαπωνική εταιρεία, που είχε τη μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια εμπλοκή στο Pάλλυ Ακρόπολις. Δουλεύοντας με επαγγελματικό τρόπο η ομάδα αυτή, με «ψυχή» το Νίκο Κελεσάκο, είχε την ευθύνη των εργοστασιακών συμμετοχών στον εθνικό μας αγώνα, παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη και στους Σέκαρ Μέτα και Τίμο Σάλονεν. Με τα «240 RS» και «200 SX» κέρδισε τον ελληνικό ανταγωνισμό στο Ακρόπολις δύο συνεχόμενες φορές την περίοδο 1986-1987, ενώ το 1991 με το Sunny GTI-R νίκησε τη Ν επικρατώντας έναντι του μεγάλου ονόματος της εποχής στην κατηγορία σε διεθνές επίπεδο, του Βέλγου Γκρεγκουάρ ντε Μέβιους.  

Από το 1996 ο «Στρατισίνο» συνέχισε την εμπλοκή του στον εθνικό μας αγώνα οδηγώντας τα Seat Ibiza GTI της «Τεχνοκάρ», έχοντας δίπλα του την Τώνια Παυλή το 1987 και από το 1990 σε σταθερή βάση. Συνοδηγοί του στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις χρημάτισαν επίσης ο «δάσκαλος» Κώστας Φερτάκης, ο Ευθύμης Σάσσαλος και ο Γιώργος Πετρόπουλος. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!