top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

7ο Rally Regularity Kορίνθου: Aποτελέσματα

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 7ο Rally Regularity Κορίνθου. Με 170 χλμ διαδρομή, 8 δοκιμασίες ακριβείας, 60+ μετρήσεις και απαιτήσεις στην πλοήγηση έδωσε κυριολεκτικά την ευκαιρία ακόμη και σε νέα πληρώματα χωρίς ιδιαίτερο εξοπλισμό να διακριθούν.

Κυριακή πρωί και είμαστε όλοι εκεί, μπροστά από το άγαλμα του μυθικού Πήγασου στην Πλατεία Κορίνθου. Από τα 37 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, ξεκίνησαν τα 35 με τον Αντιπροέδρο του ΚΕ.Π.Α.Π Δήμου Κορινθίων Γιώργο Μαγκλάρα, το Δήμαρχο Κορινθίων Βασιλη Νανόπουλο, το Πρόεδρο του Επιμελητήριου Τάκη Λουζιώτη και τον Προέδρο του Κέντρου Κοινωνικής Πολιτικής Βασίλη Γεώργαρη να δίνουν εκκίνηση στα πρώτα πληρώματα. Το στρατηγείο του αγώνα μεταφέρεται στην Αρχαία Κόρινθο και τα πληρώματα μπαίνουν στην μάχη των Ε.Δ με πρώτη την Λουτράκι (12μετρήσεις), για να ακολουθήσουν Ηραίο (5 μετρήσεις), Όσιος Πατάπιος (9 μετρήσεις).

Ford Escort MK1

Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται στον Ισθμό της Κορίνθου και στο Caffe BOX3 και βρίσκει στην Κορυφή της κατάταξης τους Χατζηκωσταντίνου Χρήστο –Δημακαρέα Μανώλη (Peugeot 205) με ποινή 11.5 και μια ανάσα πίσω τους οι Γεωργοσόπουλος Αρης – Κοντοπός Νίκος ( Τoyota Celica ) με ποινή 16.3! Συνέχεια με το 2ο σκέλος και 5 Ε.δ με 41 συνολικά μετρήσεις, με τους Χαντζηκωσταντίνου Χρήστο –Δημακαρέα Μανώλη (Peugeot 205) να είναι στην κορυφή της άτυπης Γενικής Κατάταξης και να φτάνουν με την καλύτερη επίδοση στο Τερματισμό. Νικητές της Κατάταξης για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα οι Τσιόγκας Χρήστος – Κολλιόπουλος Σωτήρης ( Ford Escort Μκ1 ) που ήταν πρώτοι και στην κατηγορία G και αυτοί με το παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα.

Toyota CelicaΣτην 2η θέση της Γενικής ΠΠR και 1οι στην κατηγορία Η οι Γεωργουσόπουλος Άρης- Κοντοπός Νίκος (Toyota Celica ) και στο 3ο σκαλί του Βάθρου και 1οι την J1/2 οι Παπακωνσταντίνου Αρης- Πουλιέρης Νίκος (Αudi 80).

Audi 80Στις υπόλοιπές κατηγορίες την J3 κέρδισαν οι Χαντζηκωσταντίνου Χρήστος–Δημακαρέας Μανώλης (Peugeot 205), την Ι οι Ποτήρης Γιώργος – Τζαναβάρας Φάνης (Datsun 120Y) και την ΥΤ οι Moυρίκης Αλέξανδρος- Μουρίκης Δημήτρης ( Fiat Cinquecento), επίσης κέρδισαν και το κύπελλο για το όχημα με τα μικρότερα κυβικά.

Datsun 120 YΗ απονομή του αγώνα έγινε στο Εστιατόριο ΜΑΡΙΝΟΣ και ξεχωριστή της στιγμή ήταν η βράβευση των μικρών φίλων που πήραν μέρος στο αγώνα. Από την πλευρά μας, ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, στα στελέχη και τους κριτές της Οργάνωσης, τον Σπύρο Κατσιμαλή που είχε την ευθύνη της χρονομέτρησής και των αποτελεσμάτων, στο ΚΕ.Π.Α.Π Δήμου Κορινθίων και το WURTH HELLAS, στο Περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ που φρόντισαν για την επικοινωνία του αγώνα.

Fiat classic

Eπίσης, την τοπική αυτοδιοίκηση, τον Σύλλογο Επαγγελματιών Αρχαίας Κορίνθου που αθλοθέτησε μετάλλια για όλους τους συμμετέχοντες, την SEMELI Estate, το ΒΟΧ3 και το Γλυκύν Βραστόν αλλά κυρίως τους αγωνιζόμενους που μας τιμούν δίνοντας παρών κάθε χρόνο στην ετήσια Κορινθιακή γιορτή του Ιστορικού-κλασικού Οχήματος. Σας περιμένουμε όλους στο επόμενο ραντεβού μας, το 8ο Regularity Rally Κορίνθου 2024. Γραφείο Τύπου

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ