Παράλληλα, εμφανίστηκε σε μία ακόμη έκδοση έξι θέσεων και με πολύ έξυπνη εκμετάλλευση χώρων, μένοντας στην ιστορία ως το πρώτο «Multipla» (εκείνο το αυτοκίνητο διατηρεί ακόμη και σήμερα τον τίτλο του μικρότερου πολυμορφικού οχήματος παραγωγής που εμφανίστηκε ποτέ). Το 1960 η χωρητικότητα των κινητήρων που εξόπλιζαν τα «εξακοσαράκια» ανέβηκε στα 767 κ.εκ., με την ιπποδύναμη να αγγίζει τους 30 ίππους. Πέντε χρόνια αργότερα (όταν εκείνα είχαν ξεπεράσει πια τα δύο εκατομμύρια μονάδες) αντεστράφη η φορά ανοίγματος των θυρών, δίνοντας στην τελευταία έκδοση του 600 (σειρά D) μια λιγότερο «αντισυμβατική» φυσιογνωμία.
Από το 126 στο Seicento
Η λογική διεύρυνσης κι επέκτασης του 600 με στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κλάσης ενισχύθηκε με την εμφάνιση του Seicento το 1998, του οποίου η χωρητικότητα του κινητήρα (1.108 κ.εκ.) ξεπέρασε τον ακριβή ορισμό της κατηγορίας. Το μικρότερο μοντέλο της Fiat, με 54 ίππους ισχύος, αριθμεί πια πάνω από 1.100.000 μονάδες παραγωγής κι από το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους κυκλοφορεί αρχής γενομένης από την Ιταλία σε μια πλούσια, επετειακή έκδοση, υψηλών επίσης προδιαγραφών, πέραν της «600» και της «600 Αctive», την «50th».