Σε κρεσέντο για βράβευση, οι οργανωτές με τους περίπου ογδόντα συμμετέχοντες, σε εκδήλωση που χαμογελούν ικανοποιημένοι και οι τελευταίοι στην κατάταξη των κατηγοριών…
Τίποτα στην τύχη και απαιτείται κόπος, ψυχή, χρήματα, χρόνος, όραμα και γνώση για να δημιουργείς σοβαρά και με προοπτική. Στο Άργος έχουν πάθος, πραγματική αγάπη για το ιστορικό αυτοκίνητο. Ειδικότερα στο Ιστορικό Ράλλυ Τρίπολης, ο Λεωνίδας Ντούλιας, ο creator αριστούχος με μεταπτυχιακό από το Τρισκέλιον, προσέφερε την Τέλεια διαδρομή. Με σεβασμό σε ΟΛΟΥΣ τους συμμετέχοντες. Γεγονός, ότι η μεγάλη απήχηση των δύο προηγούμενων ετών έχει ήδη καθιερώσει το «Ιστορικό Ράλλυ Τρίπολης» σε θεσμό.
Διήμερη η εκδήλωση, με διαδρομή συνολικά 230 χιλιόμετρα, με 11 Ειδικές Ασκήσεις Ακριβείας, μήκους σχεδόν 100 χιλ και αντίστοιχες χρονομετρήσεις. Το πρώτο σκέλος, ολοκληρώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου στις 17:30 στην πλατεία Άρεως στην Τρίπολη και αφού οι αγωνιζόμενοι είχαν διανύσει 110 χλμ. και διαγωνιστεί σε πέντε ε.δ. Ακριβείας.
Το πρωί της Κυριακής, εκκίνηση για το δεύτερο Σκέλος στις 10:00 και 120 χλμ. οδηγικής απόλαυσης με έξη ε.δ. Ακριβείας. Στο χειμωνιάτικο σκηνικό της Αρκαδικής Γης ως τον τερματισμό στην Τρίπολη. Μετά την ολοκλήρωση, γεύμα και απονομή, με τη σφραγίδα του πραγματικού ερασιτέχνη οργανωτή-εθελοντή, όπως εκφράζεται απο τον κ. Ανδρέα Ντούλια.
Η διανυκτέρευση στην Τρίπολη…
… έδωσε λάμψη στην υπέροχη πόλη και υπεραξία στην εκδήλωση με τις σχεδόν ογδόντα συμμετοχές. Οι παραδοσιακοί, οι συνήθεις ύποπτοι και οι λάτρεις της Turing φιλοσοφίας. Συμμετοχές που κάνουν τη διαφορά με κοσμήματα- αυτοκίνητα-προστατευμένο είδος. Πρόκειται για “αθώα” συνήθως μικτά πληρώματα που εμπιστεύονται συγκεκριμένους οργανωτές. Λάτρεις και γνώστες της υψηλού επιπέδου φιλοξενίας, προσφέροντας και εύγευστο και εύπεπτο μενού διαδρομής.
Στη μάχη των βαθμών …
Μικρές οι διαφορές στην κατάταξη, ότι κρατάει ζωηρό το ενδιαφέρον και η ευφυέστατη σχεδίαση ευνοούσε και αυτοκίνητα με αδύναμους κινητήρες, ενώ τα υψηλά standard ασφαλείας σε επίπεδα Τρισκέλιον, εξασφαλίζουν και την προστασία των “μηχανών”.
Καθαρό βάθρο στη γενική κατάταξη με αριστούχους τους Δημήτρη και Λευτέρη Λιάκο με τη BMW 1502, γνωστή από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Τα ασημένια μετάλλια στους Artur Moscicki-κ.Monica Bubla με Lancia Fulvia Coupe και τα χάλκινα στους Κυριάκο Φαρμάκη-κ. Μαρία Αθανασοπούλου που εξελίχθηκε ήδη σε πρωταθλήτρια με εμπειρία μόλις δώδεκα μηνών. Με την αμαζόνα τους, το λευκό Volvo 122S που έχουμε παρουσιάσει σε 4Τ. Γνωστή στους αναγνώστες μας και η μπλε Μercedes 250S που μοιράζονται ο gentleman Κώστας Λυμπερόπουλος με την κ. Ειρήνη Γιαννιώτη. Στην κατάταξη, τους βρίσκεις τρίτους στην κατηγορία τους, ακολουθώντας τον Αρθουρ και τον Κυριάκο με τις κυρίες συνοδηγούς τους.
Στους διακριθέντες και ένα ιδιαίτερο πλήρωμα. Τον Νικόλα Κοντοπό τον γνωρίζουμε Πρωταθλητή-συνοδηγό με τον δικό “μας”, με τον σταυλάρχη Άρη Γεωργοσόπουλο. Στο Άργος, ο Νικόλας Κοντοπός συμμετείχε ως οδηγός του πρασίνου VW Golf cabrio αφήνοντας το road book κ.α απαραίτητα για την ακρίβεια της μ.ω.τ, στη σύζυγό του κ. Αγγελική Μουστάκα και η τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη, πρώτοι της κατηγορίας τους, συνδυάζεται με την έκτη του οδηγού του Πρωταθλητή Άρη με τη σύζυγό του κ. Ελένη Παπανικολάου. Δίπλα του και στο Datsun 240 Z, επίσης γνωστό στους αναγνώστες μας. Συνδυασμοί που αναβαθμίζουν, όντας και καθρέπτης της υγιούς regularity διαδικασίας, με τρόπο που απογειώνει αυτή τη σημαντική κοινότητα.
Η ομάδα του ΑΡ.Σ.Ο.Ε. (Αργολικός Σύλλογος Οχημάτων Εποχής) κατάφερε και πάλι να σχεδιάσει μια ποιοτική εκδήλωση για τους λάτρεις των κλασικών οχημάτων, με σεβασμό στην ιστορία τους. Η οργανωτική επιτροπή,θα προσφέρει και πάλι στους συμμετέχοντες ένα απολαυστικό διήμερο Regularity Event το 2025, από το γραφικό Ναύπλιο, με κατεύθυνση την χειμωνιάτικη αρκαδική γη και την φιλόξενη Τρίπολη._4T
Φωτογραφίες: actionstudiogr, Λυκούργος Ντουζέπης