top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

26ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο – Οι «Les Grecs» διατηρούν τις θέσεις τους

Διατήρησαν τις θέσεις τους τα επτά ελληνικά πληρώματα που συμμετέχουν στο 26ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο και αύριο το απόγευμα εκτός απροόπτου θα τα δούμε στον τερματισμό.

Τα επτά πληρώματα που συνθέτουν το φετινό «Team Les Grecs» διατήρησαν τις θέσεις τους στην προσωρινή γενική κατάταξη, σε σύγκριση με την προηγούμενη ημέρα, κάποια από αυτά τις βελτίωσαν κιόλας. Όλες οι ελληνικές συμμετοχές είναι εντός αγώνα και παλεύουν για το καλύτερο, μία ημέρα πριν τη λήξη του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Η προσπάθεια συνεχίζεται και ήδη έχει πάει πολύ καλά.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2

Τα ελληνικά πληρώματα στην προσωρινή γενική κατάταξη
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2, 21oι
Κυριάκος Κοφινάς – Άκης Αbastado, Austin Mini Cooper S, 33oι
Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600, 40οι
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo 77oι
Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally, 98oι
Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000, 99oι
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000, 133oι

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo

Στο SR13, το οποίο άνοιξε το τρίτο και τελευταίο τμήμα του Etape Commune το πρωί της Τρίτης μια BMW 323i του 1981 με οδηγό ένα ισπανικό πλήρωμα, τους Luis Climent Asensio και Victor Buades, κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ Saint-Nazaire-le-Désert και La Motte Chalançon (18,2 χλμ.), μια άλλη θρυλική ειδική διαδρομή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ισοβαθμώντας με ένα Volkswagen Scirocco του 1982, με οδηγούς τους Ilya Kashin και Boris Kostyrko.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600

Η Lancia ολοκλήρωσε το κοινό σκέλος, κερδίζοντας τις δύο τελευταίες Διαδρομές Κανονικότητας την Τρίτη, επιστρέφοντας στο Μονακό. Η γκρι Lancia Beta Coupé 1800 των Maurizio Aiolfi και Carlo Merenda αποδείχθηκε η πιο αποτελεσματική στην RS14, στο Laborel, πριν η Lancia Fulvia 1.3 S των Claudio Enz και Cristina Seeberger, το ελβετικό ζευγάρι που κέρδισε πέρυσι, βάλει τα πράγματα στη θέση τους κερδίζοντας την πρώτη RS της φετινής έκδοσης του αγώνα.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000

Η αγωνία είναι μεγάλη ενόψει της τελευταίας νύχτας του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που αποτελείται από δύο Regularity Stages (RS16 και RS17) στην ενδοχώρα της Νίκαιας, κοντά και στο Col de Turini, για ένα μεγάλο φινάλε αντάξιο του θρύλου που απολαμβάνει το πιο διάσημο ράλλυ στον κόσμο. Υπάρχουν πέντε πληρώματα που διεκδικούν την πρώτη θέση, οπότε όλα είναι πραγματικά πιθανά στην κορυφή της γενικής κατάταξης.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Mετά το τέλος της δέκατης πέμπτης δοκιμασίας, συνολικά από το ξεκίνημα του 26ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το προβάδισμα στη γενική κατάταξη εξακολουθεί να έχουν οι Michel Decremer και Jennifer Hugo, με Opel Ascona 400.

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου
RS 16 – Sospel / Col de Turini 19,774 km
RS 17 – La Cabanette / Col de Braus 13,811 km

Μπορείτε να δείτε τα live αποτελέσματα στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ