Mετά τις τέσσερις πρώτες δοκιμασίες της φετινής διοργάνωσης τα ελληνικά πληρώματα βρίσκονται ψηλά στην προσωρινή γενική κατάταξη, με τους Γιώργο Αλεβιζόπουλο – Νίκο Παλυβό (Fiat 128 Rally) να ολοκληρώνουν την ημέρα στην τέταρτη θέση.
Ύστερα από την κοπιαστική όπως αποδείχτηκε από τις περιστάσεις 24ωρη οδήγηση από το Μιλάνο στο Μονακό των επτά πληρωμάτων που μας εκπροσωπούν σε μια από τις σημαντικότερες ιστορικές διοργανώσεις αυτοκινήτου του κόσμου, το φετινό «Team Les Grecs» έλαβε εκκίνηση σε μια από τις πιο διάσημες τοποθεσίες για την Αυτοκίνηση. Οι Έλληνες, με όπλο πλέον και την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων πέρα από τα κατάλληλα προετοιμασμένα αυτοκίνητά τους, ξεκίνησαν πολύ καλά το 26ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο και κινήθηκαν ψηλά στην γενική κατάταξη, σε όλες τις διαδρομές της 3ης Φεβρουαρίου. Οι Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός μάλιστα, με «όπλο» τους το γνωστό Fiat 128 Rally βρέθηκαν μέχρι και δεύτεροι μετά το τέλος της τρίτης διαδρομής, για να καταταγούν τελικά τέταρτοι μετά την ολοκλήρωση και της επόμενης.
Ασφαλώς, ακόμη είναι πολύ νωρίς για προγνωστικά σχετικά με την έκβαση του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο για τα επτά ελληνικά πληρώματα, καθώς έχουμε ακόμη τέσσερις ημέρες μέχρι τον τερματισμό και μπροστά μας μια σειρά από χρονομετρημένες δοκιμασίες ακριβείας, που εκ φύσεως είναι απρόβλεπτες. Επιπλέον, δεν γνωρίζουμε και τα τερτίπια του καιρού. Ως τώρα πάντως, το μόνο χιόνι που συνάντησαν οι Έλληνες κατά περιοχές βρισκόταν πιο πολύ στις άκρες του δρόμου, όπως φαίνεται από την φωτογραφία του Ford Fiesta XR2 των Αλέξανδρου Χριστοδούλου και Άρη Γεωργοσόπουλου, που ανέβηκε στο twitter της διοργάνωσης νωρίτερα απόψε. Τα πληρώματα που συνεχίζουν τον αγώνα είναι 221, όπως μπορείτε να δείτε και στα live αποτελέσματα στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.
Τα ελληνικά πληρώματα στην προσωρινή γενική κατάταξη
Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally, 4oι
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo 12oι
Κυριάκος Κοφινάς – Άκης Αbastado, Austin Mini Cooper S, 16oι
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2, 18oι
Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600, 43οι
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000, 49oι
Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000, 123oι
Πρόγραμμα Κυριακής 4 Φεβρουαρίου
Common stage 1
SR 5 – Lyas / Pourchères 20,398 km
SR 6 – Freyssenet / Saint-Martial 28,245 km
SR 7 – Saint-Bonnet-le-Froid / Saint-Bonnet-le-Froid 27,193 km
SR 8 – Lalouvesc / Labatie d’Andaure 24,025 km
ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΝΩΡΙΤΕΡΑ…
Από τα 233 πληρώματα που είχαν λάβει άδεια συμμετοχής στο 26ο Iστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο, 225 έφτασαν στο Μονακό την Παρασκευή, αλλά οκτώ αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν κατά τη διαδρομή. Οι περισσότεροι από αυτούς ήταν εξαντλημένοι στο τέλος ενός πολύ μεγαλύτερου ταξιδιού από το αναμενόμενο, σε μερικούς πολύ πολυσύχναστους δρόμους. Τα πέντε πληρώματα που ξεκίνησαν από τη Γλασκώβη την Τετάρτη είχαν να καλύψουν περισσότερα από 2.000 χιλιόμετρα και τους πήρε δύο ολόκληρες ημέρες. Όλοι οι υπόλοιποι, που ξεκίνησαν την Πέμπτη από το Bad Homburg, το Μιλάνο και τη Reims, χρειάστηκαν κατά μέσο όρο 24 ώρες για να καλύψουν 900 έως 1.200 χιλιόμετρα, ανάλογα με την πόλη εκκίνησης που είχαν επιλέξει.
Το πρωί του Σαββάτου, τα πρώτα αυτοκίνητα αναχώρησαν από το Μονακό στις 7 π.μ., με προορισμό τη Valence, μια αντιπροσωπευτική πόλη για το Rallye Monte-Carlo Historique τα τελευταία χρόνια. Κατόπιν αγωνίστηκαν στις διαδρομές (SR1 Soleilhas / Castellane 16,087 km, SR2 Chaudon-Norante Digne-les-Bains 16,085 km, SR3 Ventavon / Chabestan 20,292 km, SR4 La Cîme du Mas / Col de Gaudissart 17,535 km) που προαναφέραμε…