X
Αγώνες

To ηλεκτρικό πρωτάθλημα FIA Moto-e World Cup «ζεσταίνεται»

Λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας της με την ιταλική Energica, η Dorna, η διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος MotoGP, επιβεβαιώνει εμμέσως σήμερα τη συνεργασία της με την επίσης ιταλική εταιρεία Enel, ώστε τα φώτα στη σχάρα εκκίνησης του πρώτου αγώνα για τον νεοσύστατο ηλεκτρικό θεσμό, FIA Moto-e World Cup, να είναι έτοιμα να σβήσουν μέσα στο 2019.

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι πλέον κάτι το αόριστο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, πολλώ δε μάλλον για μια τεχνολογία που τοποθετείται χρονικά στο απώτερο μέλλον. Ήδη, το ηλεκτρικό πρωτάθλημα των μονοθεσίων της Formula E αποκτά κάθε μέρα που περνά όλο και περισσότερη αίγλη (μαζί με δημοσιότητα, ασφαλώς), ενώ αντίστοιχα βήματα –αν και πιο δειλά- γίνονται και στο χώρο των Ράλλυ, με πολλούς μεγάλους κατασκευαστές (Peugeot, VW) να έχουν στρέψει την προσοχή τους στην… πρίζα και στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα Rallycross που αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά, όπως όλα μαρτυρούν, το 2020. Κάτι ανάλογο συντελείται αυτή τη στιγμή και στο χώρο των δύο τροχών, με την Dorna να πραγματοποιεί τις τελευταίες μέρες, αλλά και τους μήνες που θα ακολουθήσουν, όλες τις απαραίτητες συμπράξεις και συμφωνίες ώστε από το 2019 και μετά ο –επίσης- ηλεκτρικός αγωνιστικός θεσμός, FIA Moto-e World Cup, να είναι καθ’όλα έτοιμος να συμπρωταγωνιστήσει σε πίστες και δρόμους(!) μαζί με εκείνον του MotoGP.

Μάλιστα, η διοργανώτρια αρχή του σπορ φαίνεται να έχει εξασφαλίσει για την «περάτωση» του όλου εγχειρήματος την υποστήριξη της ιταλικής Enel, μιας εταιρείας με έδρα την Ιταλία που δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας, πιθανότητα ως βασικού χορηγού της όλης προσπάθειας. Περισσότερες λεπτομέρειες επ’ αυτού αναμένεται να ανακοινωθούν στη συνέντευξη Τύπου που θα παραχωρήσουν εκπρόσωποι των Dorna και Enel στη Ρώμη την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου. Από εκεί και πέρα, απόλυτα εξασφαλισμένη είναι και η συνεργασία των ανθρώπων της Dorna με την επίσης ιταλική Energica, μιας καινοτόμου εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσικλετών με έδρα την Μόντενα, ως αποκλειστικής προμηθεύτριας μάρκας των ηλεκτρο-μοτέρ που θα κινούν τα «αθόρυβα» αγωνιστικά δίτροχα του νεοσύστατου αυτού θεσμού. Προς το παρόν, όλα δείχνουν πως οι μοτοσικλέτες που θα λάβουν μέρος στο FIA Moto-e World Cup (σ.σ.: επί της ουσίας πρόκειται για έναν θεσμό ενιαίου τύπου) θα βασίζονται στο μοντέλο παραγωγής Ego της Energica, το οποίο τροφοδοτείται από μια μονάδα μηδενικών εκπομπών με απόδοση 145 ίππων που εξασφαλίζει τελική ταχύτητα… δρόμου της τάξης των 240 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 3 μόλις δλ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!