Η Jawa επιστρέφει με ινδικά κεφάλαια [+video]
Μια θρυλική, πάλαι ποτέ τσεχοσλοβάκικη, εταιρεία επανέρχεται στο προσκήνιο διατηρώντας τόσο το όνομα, όσο και το χαρακτήρα της.
BMW S 1000 RR: Επίθεση κατά μέτωπο [+video]
Ακόμα πιο δυνατό, ακόμα πιο ελαφρύ και ακόμα πιο εξελιγμένο, το γερμανικό superbike δίνει τη δική του απάντηση σε μία κατηγορία κύρους και επιδόσεων.
MotoGP – Βαλένθια: Νίκη για τον Andrea Dovizioso σ’ έναν επεισοδιακό αγώνα
Ο Andrea Dovizioso πήρε τη νίκη στον τελευταίο και επεισοδιακό, όπως απεδείχθη, αγώνα στο βρεγμένο τερέν της πίστας Ricardo Tormo στη Βαλένθια, εμπρός από τους Alex Rins και Pol Espargaro.
MotoGP – Βαλένθια: O Maverick Vinales στην pole position
Ο Maverick Vinales θα ξεκινήσει από τη θέση 1 στον αυριανό και τελευταίο αγώνα της φετινής χρονιάς, εμπρός από τους Alex Rins και Andrea Dovizioso.
Honda CB500X: Το 2019 θα πηγαίνει και στο χώμα [+video]
Είναι best seller σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, κάτι που το χρωστάει στον πολυχρηστικό χαρακτήρα και τη «γήινη» τιμή του. Στο εξής η πορεία του αναμένεται ακόμα καλύτερη, απλά και μόνο γιατί γίνεται καλύτερο και στην εκτός δρόμου οδήγηση.
MotoGP – Βαλένθια: Το κύκνειο άσμα του 2018
Ποιες είναι οι αλλαγές που σηματοδοτεί στο MotoGP εν όψει 2019 η τελευταία φετινή «παράσταση» ομάδων και αναβατών που θα δοθεί την προσεχή Κυριακή στην πίστα Ricardo Tormo στη Βαλένθια της Ισπανίας;
Triumph TFT Connectivity: Και είσαι πάντα «online»
Η Triumph παρουσιάζει μια νέα γενιά συνδεσιμότητας μοτοσικλετών, η οποία διαθέτει μια σειρά χαρακτηριστικών που αλλάζουν τα δεδομένα.
Χωρίζουν και επίσημα οι δρόμοι ανάμεσα στη Ducati και τον Casey Stoner
Με επίσημη ανακοίνωσή της η Ducati επισημοποίησε αυτό που διαφαινόταν εδώ και αρκετό καιρό…
BMW C 400 GT: Με έμφαση στις μεγάλες αποστάσεις
Η BMW επεκτείνει τη γκάμα της στα μεσαία κυβικά και παρουσιάζει μια πλέον τουριστική εκδοχή του σπορτίφ Χ 400, με χαρακτηριστικά που του προσδίδουν μεγαλύτερες ανέσεις.
Honda R&D: Το μέλλον ανήκει στα 125 κ.εκ.
Οι πωλήσεις μικρών μοτοσικλετών βρίσκονται σε ανοδική πορεία και το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της Honda στη Ρώμη δουλεύει πάνω σε δύο φουτουριστικά πρωτότυπα με κινητήρα 125 κ.εκ.