X
Οδηγούμε

Οδηγούμε τις νέες Triumph

H Τriumph παρουσιάζει την γκάμα των μοντέλων της για το 2017 επί ελληνικού εδάφους. Οδηγούμε και καταγράφουμε. 

Σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση στο κτήμα Κώστα Λαραζαρίδη, η Triumph παρουσίασε την γκάμα των μοτοσυκλετών της για το 2017, η οποία διακρίνεται για το εύρος της, καθώς περιλαμβάνει από σύγχρονα κλασικά μοντέλα, όπως η Bonneville, έως ασυμβίβαστα Street Fighter όπως η νέα Street Triple RS. Αν σε αυτά προσθέσουμε τα Adventure και τα Cruiser, έχουμε μια πρώτη ιδέα για τις τέσσερις βασικές κατηγορίες της βρετανικής εταιρείας.

Το διαχρονικό στιλ της Bonneville, εμπνευσμένο από το θρυλικό μοντέλο του ’59, και οι βελτιωμένοι, 2κύλινδροι κινητήρες 900 και 1200 κ.εκ. αποτελούν τη βάση μιας οικογένειας «νοσταλγικών» μοντέλων, που περιλαμβάνει τις Τ100, Τ120, την urban sport Street Cup, την cafe racer Thruxton, την Street Scrambler (στην ομώνυμη κατηγορία που γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια) μέχρι και την πανέμορφη Bobber, με custom στιλ και φυσικά μονή σέλα. Οι δικύλινδροι σε σειρά κινητήρες έχουν αποκτήσει υδρόψυξη, μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, αλλά και μοναδική χροιά -προσαρμοσμένη κάθε φορά στο είδος της μοτοσυκλέτας-, που τους κάνει να ξεχωρίζουν. Παρά το ρετρό στιλ, όμως, τα μοντέλα εξοπλίζονται με όλα τα σύγχρονα καλούδια, όπως ride by wire, ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοηθούμενο συμπλέκτη, πίσω φως LED, ακόμα και υποδοχή USB κάτω από τη σέλα!

Οδηγήσαμε τη Thruxton και νιώσαμε να ταξιδεύουμε στο χρόνο, με τη μοναδική αίσθηση που μόνο μια τέτοια μοτοσυκλέτα μπορεί προσφέρει στον αναβάτη της. Το απόλυτο must για όλους όσοι αγαπούν το ρετρό στιλ, δεν θέλουν όμως να κάνουν παραχωρήσεις σε επίπεδο αξιοπιστίας, πρακτικότητας ή οδικής συμπεριφοράς. Η επιβράβευση έρχεται με την ευχαρίστηση που αποκομίζει κανείς από την συμμετοχικότητα που οφείλει να επιδείξει στην οδήγησή της. Μπροστά της η Τiger Sport και η Εxplorer XCx έμοιαζαν να πηγαίνουν σαν από… μόνες τους, επιδεικνύοντας παράλληλα τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα τους. Oι εν σειρά 3κύλινδροι κινητήρες 1050 και 1215 κ.εκ. αντίστοιχα διακρίνονται για τη ροπή σε ολόκληρο σχεδόν το φάσμα των στροφών λειτουργίας (106 Nm και 123 Nm) και το πολυχρηστικό τους ταλέντο.

Κορωνίδα της γκάμας της Triumph η νέα Street Triple, η οποία στη χώρα μας θα εισαχθεί στην κορυφαία της έκδοση RS, με απόδοση 123 ίππων/11.700 σ.α.λ. και ροπή 77 Nm/10.8000 σ.α.λ. Μιλάμε για μια 3κύλινδρη μοτοσυκλέτα βάρους μόλις 166 κιλών (η ελαφρύτερη της κατηγορίας), μια supersport για δρόμο και πίστα σε street fighter περίβλημα. Ο, εξελιγμένος από τη Daytona, κινητήρας 765 κ.εκ. διαθέτει 80 νέα εξαρτήματα (μεταξύ άλλων νέο στρόφαλο, έμβολα, μπιέλες, αντικραδασμικό άξονα και αλουμινένιους κυλίνδρους με επίστρωση Nikasil) και συνδυάζεται με quickshifter (ανέβασμα ταχυτήτων χωρίς χρήση συμπλέκτη σε χρόνο 2,5 φορές ταχύτερο σε σχέση με έναν έμπειρο αναβάτη). Στα αξιοσημείωτα και η νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών -όπου προβάλλονται ο πίνακας οργάνων και όλες οι απαραίτητες ενδείξεις-, το απενεργοποιούμενο ABS, τα LED φώτα ημέρας και θέσης, καθώς και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ πέντε προγραμμάτων οδήγησης: Road, Rain, Sport, Track και το προγραμματιζόμενο από τον αναβάτη Rider. Πλήρως ρυθμιζόμενες είναι οι αναρτήσεις, που περιλαμβάνουν αμορτισέρ Ohlins πίσω και πιρούνι Showa μπροστά. Ανυπομονούμε ήδη για τη δοκιμή της! 

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!