X
Αγώνες

Ντεμπούτο για τον κινητήρα Triumph στο Silverstone πριν την πρεμιέρα στην κατηγορία Moto2 το 2019

Γιορτάζοντας την επιστροφή της Triumph από το 2019 στο κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων μοτοσυκλέτας στην κατηγορία Moto2, η βρετανική εταιρεία πραγματοποιεί εντός έδρας το ντεμπούτο του κινητήρα που από του χρόνου θα πρωταγωνιστήσει στις μοτοσικλέτες της μεσαίας κλάσης του θεσμού.

Λίγο πριν από τον αγώνα της Moto2 την Κυριακή 26 Αυγούστου στο Βρετανικό GP που πραγματοποιείται στην πίστα του Silverstone, ο πρώην πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και σχολιαστής του MotoGP, James Toseland, θα οδηγήσει την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα επίδειξης του κινητήρα Triumph με το εντυπωσιακό σχέδιο Union Jack, σε έναν ιστορικό γύρο της πίστας ενώπιον χιλιάδων οπαδών.

Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην αγωνιστική ιστορία της Triumph, με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα Moto2 των 765 κ.εκ. να μπαίνει στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου για πρώτη φορά.

Ενημέρωση εξέλιξης κινητήρα

Στις 19 Ιουνίου 2018 οι νέοι ισχυροί τρικύλινδροι κινητήρες Moto2 των 765 κ.εκ. της Triumph συνδυάστηκαν με τις υπερ-ρυθμιζόμενες ECU της Magneti Marelli, καθώς και με μερικά από τα πρωτότυπα πλαίσια των κατασκευαστών σασί του πρωταθλήματος για πρώτη φορά, με τα αποτελέσματα να βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος για την αγωνιστική περίοδο του 2019.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, τρεις από τις ομάδες κατασκευαστών πλαισίων (Kalex, KTM και NTS) έτρεξαν για πρώτη φορά τον κινητήρα 765 κ.εκ. Moto2 της Triumph στην πίστα με τα πρωτότυπα πλαίσια του 2019, πιέζοντας τον κινητήρα σε σχεδόν αγωνιστικές συνθήκες.

Η συνεργασία της Triumph στη Moto2

Με τριετή σύμβαση με τη Dorna -την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP- η Triumph πρόκειται να προμηθεύσει έναν ειδικό τρικύλινδρο κινητήραTriumph 765 κ.εκ. αγωνιστικών προδιαγραφών, βασισμένο σε αυτόν της Street Triple του 2017.

Ο νέος κινητήρας είναι μια σημαντική εξέλιξη του κινητήρα της νικήτριας αγώνων Daytona 675R, που έχει οδηγήσει σε νίκες στο Isle of Man TT, στο Daytona 200 και στην κατάκτηση του Βρετανικού Πρωταθλήματος Supersports το 2014 και το 2015.

Με βάση των υψηλότερων προδιαγραφών κινητήρα 765 κ.εκ.της StreetTriple RS, ο αγωνιστικός τρικύλινδρος κινητήρας Triumph Moto2 έχει εξελιχθεί και ρυθμιστεί για μεγάλη αναβάθμιση σε δύναμη και ροπή με τις ακόλουθες μετατροπές:

  • Τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή με αναθεωρημένες θύρες εισόδου και εξαγωγής για βελτιστοποιημένη ροή καυσίμου.
  • Βαλβίδες τιτανίου και πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων για αυξημένες στροφές.
  • Αγωνιστικό κιτ εναλλάκτη χαμηλής εξόδου για μειωμένη αδράνεια.
  • Υψηλότερη 1ησχέση στην μετάδοση.
  • Αγωνιστικός συμπλέκτης ολίσθησης με δυνατότητα ρυθμίσεων.
  • Ειδική αγωνιστικήECU- θα εξελιχθεί με τη MagnetiMarelli.
  • Αναθεωρημένα καλύμματα κινητήρα για μειωμένο πλάτος.
  • Διαφορετικό καζανάκι για να επιτρέψει καλύτερη τοποθέτηση λαιμών.

Στο δρόμο, ο νέος κινητήρας των 765 κ.εκ. της κορυφαίας στην κατηγορία Street Triple RS προσφέρει υψηλότερο από ποτέ επίπεδο απόδοσης για μια StreetTriple – παρέχοντας ισχύ 123 PS/11.700 σ.α.λ και ροπή 77N /10.800 σ.α.λ.

Διαθέτει περισσότερα από 80 νέα εξαρτήματα σε σύγκριση με τον κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της διαμέτρου και της διαδρομής. Τα ολοκαίνουργια εξαρτήματα του κινητήρα περιλαμβάνουν:

  • νέα στρόφαλο
  • νέα έμβολα
  • νέες μπιέλες και αντικραδασμικούς άξονες
  • κύλινδροι αλουμινίου με επίστρωση Nikasil
  • αναθεωρημένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας Triumph 765κ.εκ. Moto2 έχει σχεδιαστεί για να του επιτρέπεται να αναπνέει πιο ελεύθερα και να ανεβάζει περισσότερες στροφές σε σχέση με τον κινητήρα παραγωγής, για αυξημένη συνολική απόδοση. Άλλες αλλαγές έχουν γίνει ειδικά για την προσαρμογή του κινητήρα για αγωνιστική χρήση.

Δελτίο Τύπου

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!