top icon
Αγώνες

MotoGP: Στο «καλεντάρι» του θεσμού το GP Φινλανδίας

Το GP Φινλανδίας επιστρέφει στο MotoGP από το 2019.

Η Dorna, η διοργανώτρια αρχή του MotoGP, ανακοίνωσε σήμερα την υπογραφή σύμβασης 5ετούς διάρκειας με την κατασκευάστρια εταιρεία της πίστας KymiRing που από το 2019 και εξής θα ενταχθεί στο αγωνιστικό ημερολόγιο του θεσμού. Το αυτοκινητοδρόμιο, το οποίο αυτή τη στιγμή τελεί υπό κατασκευή, βρίσκεται στην περιοχή Litti και θα διαθέτει 15 στο σύνολο στροφές και συνολικό μήκος 4,8 χλμ. Στόχος της διοργανώτριας αρχής αλλά και των υπευθύνων της φινλανδικής πίστας είναι η συμμετοχή των θεατών να ξεπεράσει κατά τη διάρκεια του πρώτου αγωνιστικού 3ημέρου τις 100.000.

«Το MotoGP είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στον κόσμο. Η πενταετής σύμβαση που υπεγράφη με την Dorna έχει σημαντικό αντίκτυπο όχι μόνο στο φινλανδικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά στο σύνολο της Φινλανδίας. Η Φινλανδία έχει πολύ καλή φήμη ως διοργανωτής μεγάλων διεθνών εκδηλώσεων. Ένα καλό παράδειγμα είναι ο αγώνας του WRC Finland, το Rally Neste, που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο. Η πολύ καλή αυτή φήμη, το Imatra GP, οι θρυλικοί οδηγοί και αναβάτες αλλά και οι πολύ καλές προσωπικές σχέσεις έχουν συνεισφέρει σημαντικά στην απόφαση της Dorna να φέρει πίσω στο ημερολόγιο του θεσμού φινλανδικό GP», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΔΣ της πίστας KymiRing, Kari O. Sohlberg.

Από τη μεριά του, ο Carmelo Ezpeleta, ο CEO της Dorna, δήλωσε τα εξής:

«Η Φινλανδία είναι ένας παραδοσιακός χώρος για το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Έχει στο παρελθόν αρκετούς φανταστικούς αναβάτες στο MotoGP. Θυμάμαι τον Jarno Saarinen και πρόσφατα τον Mika Kallio, αλλά κα πολλοί άλλοι. Οι Φινλανδοί καταλαβαίνουν πολύ καλά τo motorsport και πιστεύω ότι η πίστα KymiRing θα φιλοξενήσει κορυφαίους αγώνες στο μέλλον. Η χάραξη της είναι πολύ ωραία, είναι γρήγορη και ασφαλής, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα ευτυχείς».

Σύμφωνα με πληροφορίες του motorsport.com, την κατασκευή της πίστας έχει αναλάβει η προσωπική εταιρεία του πρώην πιλότου της F1, Alex Wurtz.

Με την επίσημη αυτή πλέον απόφαση, η Φινλανδία, μια χώρα με ομολογουμένως τεράστια αγωνιστική παράδοση και στους δύο τροχούς, επιστρέφει δυναμικά στο Π.Π. Μοτοσικλετών στο οποίο και συμμετείχε από το 1962 έως και το 1982. Τις δύο πρώτες χρονιές διεξαγωγής του Φινλανδικού GP ο αγώνας πραγματοποιήθηκε στην πίστα Tampere, ενώ στα χρόνια που ακολούθησαν στο Imatra Circuit.

Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε πως ο πλέον πολυνίκης αναβάτης κατά τη διάρκεια των δύο αυτών δεκαετιών είναι ο Giacomo Agostini, με 10 νίκες στην κατηγορία των 500 κ.εκ. (1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1975) και 3 στα 350 κ.εκ. (1965, 1966, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973)._Χ.Α.

Διαβάστε επίσης: MotoGP – Το πρωτάθλημα ξαναρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει

Pat Hennen, Tepi Lansivuori και Giacomo Agostini / Imatra Circuit 1976

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ