Ο πιο κρίσιμος αγώνας της μεγάλης κατηγορίας του πρωταθλήματος MotoGP 2015, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη μόλις Κυριακή στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, σημείωσε τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης όλων των εποχών.
Χαράς ευαγγέλια, λοιπόν, για την Dorna, τους Ισπανούς διοργανωτές του αγώνα στην πίστα της Βαλένθια, τους χορηγούς και φυσικά για τους ίδιους τους κατασκευαστές που μετέχουν και φέτος στο MotoGP. Βλέπετε, τα γνωστά «γεγονότα» ανάμεσα στους τρεις κορυφαίους αναβάτες του θεσμού (Rossi, Marquez και Lorenzo) και η ανάδειξη του πρωταθλητή στο νήμα, τράβηξαν ακόμα περισσότερο την προσοχή των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού πάνω σε δύο τροχούς. Και όχι μόνο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, στην Ιταλία είδαν τον αγώνα της Βαλένθια, ούτε λίγο ούτε πολύ, 9.676.699 τηλεθεατές μέσω των τηλεοπτικών δικτύων Cielo, Sky Sports MotoGP και MTV, αριθμός τριπλάσιος(!) από αυτόν που επέλεξε να παρακολουθήσει τον αντίστοιχο αγώνα το 2014. Μέχρι σήμερα ο πιο δημοφιλής από πλευράς τηλεθέασης αγώνας ήταν το grand prix της Βαλένθια το 2006, όταν ο Rossi έχασε τη μάχη για τον τίτλο έναντι του Nicky Hayden.
Παρόμοια εικόνα και στην Ισπανία, όπου 6.089.000 τηλεθεατές (σημ.: οι διπλάσιοι από πέρσι) παρακολούθησαν μέσω των καναλιών Tele 5 και Movistar MotoGP τον καταληκτήριο αγώνα του 2015. Μέχρι τώρα τα ηνία στον τομέα της τηλεθέασης κατείχε για τους κατοίκους της μεγαλύτερες χώρας της ιβηρικής χερσονήσου το grand prix της Βραζιλίας το… μακρινό πλέον 1999, όταν o Ισπανός Alex Crivillie κατέκτησε το πρωτάθλημα στην κατηγορία των 500 κ.εκ.
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στις 18 πίστες στις οποίες διεξήχθησαν φέτος οι μάχες των αναβατών του θεσμού, παρευρέθησαν συνολικά 2.717.314 θεατές, έναντι 2.473.624 την περασμένη χρονιά._Χ.Α.