top icon
Αγώνες

Και ο Jorge Lorenzo ζητά «αλλαγή πορείας» από την Ducati

Μετά τον Andrea Dovizioso, είναι η σειρά του Jorge Lorenzo να τραβήξει, εμμέσως πλην σαφώς, το αυτί των Ιταλών της Duati καλώντας για ριζικές αλλαγές στη φιλοσοφία στησίματος και σχεδιασμού της μοτοσικλέτας.

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Jorge Lorenzo, ακολουθώντας πιστά το δρόμο που άνοιξε τις προάλλες ο συνοδοιπόρος του στην Ducati, Andrea Dovizioso (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), επέκρινε με το… γάντι τους Ιταλούς της Ducati σε σχέση με τη φιλοσοφία της μοτοσικλέτας τους. Μάλιστα, ο Ισπανός, ο οποίος φέτος πήρε τη μεγάλη μεταγραφή μετακομίζοντας στα γκαράζ της Ducati στη θέση του Andrea Iannone, δε δίστασε να πει πως ο πιο σωστός δρόμος είναι εκείνος που χρόνια τώρα ακολουθούν οι Ιάπωνες της Yamaha, οι οποίοι παραδοσιακά δίνουν βάρος στην «οδηγισιμότητα» της μοτοσικλέτας σχεδιάζοντας ένα πλαίσιο το οποίο είναι φιλικό προς τον αναβάτη.

Για όσους μη εξοικειωμένους με τα τεκταινόμενα στο μαγικό χώρο του MotoGP, αρκεί να θυμίσουμε πως ο 30χρονος Ισπανός αποτελεί γέννημα-θρέμα της ιαπωνική ομάδας έχοντας αγωνιστεί με τα χρώματά της για εννέα(!) συναπτά έτη, κατά τη διάρκεια των οποίων μάλιστα κατέκτησε τρία παγκόσμια πρωταθλήματα στη μεγάλη κατηγορία.

«Η Yamaha και η Ducati είναι δύο διαφορετικοί κατασκευαστές με δύο διαφορετικές φιλοσοφίες. Η Yamaha είχε πάντα εμμονή με το πλαίσιο ώστε η ζωή του αναβάτη να είναι πιο εύκολη. Η Ducati, σε αντίθεση, προσπαθεί τα τελευταία 10 χρόνια να κατασκευάσει τον δυνατότερο κινητήρα ο οποίος τιθασεύεται από καλά ηλεκτρονικά συστήματα. Τώρα, μάλλον ήρθε η ώρα να αλλάξουμε προτεραιότητες. Πέρα από το να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τον κινητήρα, πρέπει να δοκιμάσουμε νέους τύπους πλαισίου που θα κάνουν πιο εύκολο το στρίψιμο της μοτοσικλέτας και πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη».

Ερωτηθείς αν τα προβλήματα… σούζας (wheelie) στην ευθεία αποτελούν σημαντικό πρόβλημα για τη Desmosedici GP17, ο Jorge Lorenzo σημείωσε:

«Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το wheelie, όσο το ζήτημα της επαφής του εμπρός τροχού σχεδόν παντού. Σε πολλά σημεία πρέπει για το λόγο αυτό να κλείσουμε το γκάζι χάνοντας έτσι αρκετά σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Στο Austin δεν είχαμε την πρέπουσα δύναμη στον εμπρός τροχό. Πλέον όμως με την κατάργηση των εμπρός φτερών τα πράγματα έτσι είναι. Πρέπει να τα ξεχάσουμε και να δουλέψουμε πλέον χωρίς αυτά».

Θυμίζουμε πως μετά την ολοκλήρωση τριών αγώνων, ο Jorge Lorenzο βρίσκεται μόλις στην 13η θέση του βαθμολογικού πίνακα και μάλιστα 17 βαθμούς πίσω από τον ομόσταβλο του, Andrea Dovizioso._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ