Με ζωή μόλις ενός έτους και με την εμπορική του πορεία να κρίνεται ήδη επιτυχημένη, το δίτροχο SUV της Honda βελτιώνεται λειτουργικά και αντικρύζει το μέλλον με μεγαλύτερη σιγουριά.
Πρώτη αλλαγή, μάλλον προσθήκη, έχει να κάνει με ένα νέο πρόγραμμα στη λειτουργία του υπάρχοντος αυτόματου κιβώτιου DCT με το διπλό συμπλέκτη. H επιλογή G, που χρησιμοποιείται ήδη και στη CRF1000L Africa Twin, προορίζεται για την οδήγηση εκτός ασφάλτου και υπόσχεται πιο άμεσες αλλαγές ταχυτήτων και καλύτερα ελεγχόμενη μεταφορά της δύναμης στην τελική μετάδοση. Η δεύτερη αλλαγή έχει να κάνει με την τοποθέτηση του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης ΗSTC (Honda Selectable Torque Control), το οποίο μάλιστα διαθέτει τριπλή ρύθμιση, από τελείως ανενεργό μέχρι λίαν παρεμβατικό. Τέλος, υπάρχει και μετάθεση της κόκκινης περιοχής του στροφόμετρου προς τα πάνω (στις 7.500 σ.α.λ. από 6.600 στο μοντέλο 2017), για μεγαλύτερη διάρκεια στην απόδοση ψηλά.
Σταθερή αξία
Η σχεδίαση του πλαισίου προσφέρει αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων κάτω από τη σέλα και φανερώνει άμεσα το διαφοροποιημένο χαρακτήρα σε σχέση με το Integra (όπου είναι ανύπαρκτος). Το X-ADV διαθέτει ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5 θέσεων χωρίς εργαλεία, αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, προστατευτικές χούφτες χεριών παρόμοιες με αυτές του Africa Twin, αλουμινένια ποδιά, οθόνη οργάνων τύπου Rally, κεντρικό σταντ και σύστημα Smart Key. Οι αναρτήσεις, σε σχέση με το Integra, έχουν σκληρότερα ελατήρια και μεγαλύτερες διαδρομές, οι τροχοί είναι ακτινωτοί αλουμινένιοι 15” πίσω και 17” μπροστά, τα ελαστικά διπλής χρήσης και τα φρένα μπροστά με διπλά δισκόφρενα και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες(!). Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και οι διπλοί προβολείς (που χωρίζονται με πλέγμα), τα συμπαγή φλας και το πίσω φανάρι με το διπλό κρύσταλλο σίγουρα χαρίζουν μια ξεχωριστή εμφάνιση στο σύνολο. Μία μεγάλη τετράγωνη οθόνη LCD, που παραπέμπει στo ..αγωνιστικό CRF450 Rally, προσφέρει μεγάλη γκάμα ενδείξεων. Συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης γύρω από ένα μεγάλο, κεντρικό ψηφιακό ταχύμετρο και ένα στρογγυλό στροφόμετρο.
Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η χαρτογράφησή του επιλέγει “κοντύτερες” σχέσεις στο πρόγραμμα D mode, για πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. Το πρόγραμμα S mode διαθέτει 3 επίπεδα, ώστε οι εκάστοτε αλλαγές σχέσεων να προσαρμόζονται καλύτερα στη σπορ οδήγηση. Υπάρχουν δύο αυτόματα προγράμματα, συν το MT mode για μηχανικές αλλαγές σχέσεων. O κινητήρας των 745cc και 55 ίππων αποδίδει τη ροπή του στις χαμηλομεσαίες στροφές, προσφέροντας ακόμα καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει. Η σχετικά υποτετράγωνη σχεδίαση και οι ειδικά σχεδιασμένοι θάλαμοι καύσης, σε συνδυασμό με στρόφαλο υψηλής αδράνειας, προσφέρουν την απαιτούμενη ροπή. Δύο αντικραδασμικοί άξονες εξομαλύνουν τη λειτουργία στις υψηλές στροφές, χωρίς όμως να αλλοιώνουν το χαρακτήρα που προσφέρει η σειρά ανάφλεξης των 270 μοιρών. Την τελική μετάδοση αναλαμβάνει μια καλυμμένη αλυσίδα και η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού PGM-FI. Ο κινητήρας είναι προδιαγραφών Euro4 με εκπομπές CO2 81g/km και κατανάλωση 27,5km/l, που μεταφράζεται σε αυτονομία πάνω από 300km με το ρεζερβουάρ των 13,1 λίτρων. Το X-ADV του 2018 θα βρίσκεται στη χώρα μας στις αρχές της χρονιάς, σε τιμή άγνωστη προς το παρόν και σε πέντε χρώματα, δηλαδή ένα παραπάνω από τα υπάρχοντα.