Η Transalp, η μεσαία adventure touring μοτοσικλέτα της Honda με τη διαχρονική εμφάνιση, έρχεται τώρα και στη χώρα μας με την ελληνική αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τις τιμές της.
H Honda Transalp στην πλέον σύγχρονη εκδοχή της παρουσιάστηκε στην EICMA του 2022 και κέντρισε το ενδιαφέρον με την εμφάνισή της και το πόσο πιστή στην αρχική ιδέα είναι.
Διαβάστε περισσότερα: Αποκάλυψη της νέας Honda Transalp
Honda XL750 Transalp MY23
Επι τη ευκαιρία της ανακοίνωσης της διάθεσης του μοντέλου στην Ελλάδα αναφέρουμε συνοπτικά ότι ο 8-βάλβιδος κινητήρας της των 755 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 91,8 PS (67.5kW) στις 9.500 σ.α.λ. και ροπή, με μέγιστη τιμή τα 75 Nm στις 7.250 σ.α.λ. Η ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) προσφέρει τέσσερα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και ένα παραμετροποιήσιμο από τον αναβάτη. Η μετάδοση γίνεται μέσω μονόδρομου συμπλέκτη κσι κιβωτίου έξι σχέσεων, με την δυνατότητα επιλογής Quick shifter από την λίστα προαιρετικού εξοπλισμού.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43 mm και πίσω αμορτισέρ επίσης της Showa που λειτουργεί μέσω μοχλικού Pro-Link.
Τα φρένα ελέγχονται από ABS και περιλαμβάνουν διπλούς δίσκους 310 χλστ εμπρός και έναν 256 χλστ πίσω.
Το βάρος έχει ανακοινωθεί στα 208 κιλά.
Στην Ελλάδα
Οι πρώτες Transalp αναμένονται στην χώρα μας στα μέσα Απριλίου και έχει ανακοινωθεί η διάθεσή τους σε δύο ματ χρωματισμούς Ballist Black Metallic και Iridium Gray και τιμή 11.500 ευρώ ενώ η έκδοση με τα vintage χρώματα της παρουσίασης Ross White Tricolour θα κοστίζει 250 ευρώ επιπλέον.
Δείτε τα video που συνοδεύουν την παρουσίαση:
Tεχνικά Χαρακτηριστικά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12v 8.6Ah |
Γωνία κάστερ | 27° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2,6 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 210 |
Βάρος – πλήρης υγρών (κιλά) | 208 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.323 x 838 x 1.450 |
Ίχνος (χλστ) | 11 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 4,35/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1560 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο ‘Διαμάντι’ |
Ύψος σέλας (χλστ) | 850 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 16,9 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 11.0:1 |
Τύπος | Υδρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Uni-cam |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 87 x 63,5 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | 46 |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 103 |
Κυβισμός (cc) | 755 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 91.8 (67.5) στις 9.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 75/7.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 3,9 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος (Assist slipper) |
Λειτουργία συμπλέκτη | Ντίζα |
Τελική Μετάδοση | Αλυσίδα |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6 ταχύτητες |
Τύπος μετάδοσης | Μηχανικό |
Quick Shifter | Προαιρετικό |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | 2κάναλο |
Φρένα Εμπρός | Διπλοί δίσκοι 310mm x 4.5mm κυματοειδείς με ακτινικά τοποθετημένες 2πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Πίσω | Μονός κυματοειδής δίσκος 256mm x 6.0mm στον οποίο επενεργεί μονοπίστονη δαγκάνα |
Ανάρτηση Εμπρός | Showa 43mm SFF-CA – διαδρομή 200mm |
Ανάρτηση Πίσω | Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 190mm |
Εμπρός ελαστικό | 90/90-R21 M/C 54H |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 90/90-R21 M/C 54H |
Πίσω ελαστικό | 150/70-R18 M/C 70H |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 150/70-R18 M/C 70H |
Τροχός Εμπρός | 21” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
Τροχός Πίσω | 18” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
12v Socket | Type C |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | Εγχρωμη οθόνη αφής TFT 5” πολλαπλών πληροφοριών |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | ΝΑΙ |
Φώτα στροφής | ΝΑΙ |
Συνδεσιμότητα | HSVC (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας |
Πρίζα | Type C |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | ΝΑΙ |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγης | ΝΑΙ |
Ασφάλεια | HISS σύστημα ακινητοποίησης |