Κατά τη διάρκεια της press day στην έκθεση μοτοσυκλέτας που μόλις ξεκίνησε στο πάλαι ποτέ δυτικό αεροδρόμιο (κέντρο Ξιφασκίας), η Daytona παρουσίασε στους δημοσιογράφους δύο νέες μοτοσυκλέτες, που στο εξής αποτελούν και τις δυνατότερες από άποψη ιπποδύναμης προτάσεις της.
Αμφότερες χρησιμοποιούν έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 312 cc και 35,4 Hp, ο οποίος διαθέτει τετραβάλβιδη κεφαλή με 2 ΕΕΚ και τροφοδοσία με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Πάνω τους φέρουν την ένδειξη Zontes, που μαρτυρά την κατασκευή τους από το ομώνυμο κινεζικό εργοστάσιο. Πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα και ψαλίδι είναι κοινά και στα δύο μοντέλα, που διαφοροποιούνται μεταξύ τους κυρίως από τα πλαστικά και τη σχεδίαση. Η 310R κατατάσσεται στην κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών δρόμου και συγκεκριμένα πολύ κοντά στην υποκατηγορία των streetfighters. H 310X από την πλευρά της, φλερτάρει με την ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των Sport Adventure Τouring, φορώντας περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα (λέγε με φέρινγκ) και μια ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα. Το αλουμινένιο ψαλίδι, το διπλό “φάλτσο” τελικό της εξάτμισης, το ανεστραμμένο πιρούνι και οι κυματιστοί δίσκοι σίγουρα προσθέτουν πολλά συν στην εμφάνιση και στον χαρακτήρα των μοτοσυκλετών.
Καλά εξοπλισμένα
Τα δύο νέα μοντέλα διαθέτουν ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις απόδοση κινητήρα (Eco/Sport), λειτουργία keyless (χωρίς κλειδί), φώτα LED και τιμόνι που κλειδώνει ηλεκτρικά, ενώ πέραν της ρυθμιζόμενης ζελατίνας η έκδοση Χ διαθέτει επιπρόσθετα διπλούς προβολείς, σχάρα αποσκευών, οθόνη TFT και θύρα USB. Το βάρος δεν ξεπερνά τα 159 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15,5 λίτρων, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 795mm και το μεταξόνιο μόλις στα 1.390mm. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει μέση κατανάλωση στα 3,6 λίτρα/100Km, κάτι που σημαίνει αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων! Η διάθεσή τους στην Ελληνική αγορά θα γίνει τον Ιούλιο και με τιμές στα 3.695€ και 3.995€ για R και X αντίστοιχα._N.B.