MotoGP: Η Pertamina Enduro VR46 Racing Team επίσημη δορυφορική ομάδα για την Ducati
Η ομάδα του Valentino Rossi στο MotoGP θα είναι εκείνη που θα απολαμβάνει την επίσημη υποστήριξη της Ducati από το 2025 και μετά στα πλαίσια ενός πολυετούς συμβολαίου που υπογράφηκε ανάμεσα στην εταιρεία από το Borgo Panigale και την Pertamina Enduro VR46 Racing Team.
Ernst Degner – Ο Γερμανός που τιμούν οι Ιάπωνες στη Suzuka
Οι στροφές 8 και 9 στην πίστα της Suzuka είναι γνωστές και ως «Degner Curves», καθώς πήραν το όνομά τους από τον Ernest Degner, έναν Γερμανό οδηγό που συνδέθηκε στενά με τους ιαπωνικούς αγώνες μοτοσικλέτας των δεκαετιών ‘50 και ‘60.
Adler M100 – Ένα «κατοστάρι» παλαιάς κοπής
Η πιο επιτυχημένη μοτοσικλέτα της Αdler στη μεταπολεμική Γερμανία, που σταδιοδρόμησε στην αγορά από το 1949 μέχρι το 1956 και αρίθμησε συνολικά 35.000 μονάδες παραγωγής.
Kiev Sport – το αγωνιστικό της Αntonov
Το σύντομο πέρασμα ενός αγωνιστικού της αεροπορικής εταιρείας Antonov, που κατάφερε τελικά να αφήσει το αποτύπωμά του στο διάβα της Αυτοκίνησης.
Δίτροχες καλλονές στο Πασαλιμάνι
Ο Δήμος Πειραιά φιλοξένησε για λίγες ώρες την Κυριακή 3 Οκτωβρίου στο Πασαλιμάνι σπάνιες μοτοσικλέτες, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του FIVA World Motorcycle Rally 2021.
Έκθεση ιστορικών μοτοσικλετών στο Πασαλιμάνι
Ο Δήμος Πειραιά θα φιλοξενήσει την Κυριακή 3 Οκτωβρίου στο Πασαλιμάνι σπάνιες μοτοσικλέτες, στο πλαίσιο της διεξαγωγής του FIVA World Motorcycle Rally 2021.
Opel: 150 χρόνια από τη γέννηση του Ernst Neumann-Neander
Η περιγραφή παγκόσμια ιδιοφυία ταιριάζει γάντι στον Ernst Neumann-Neander. Ο επιχειρηματίας, οδηγός αγώνων και μηχανικός έχει συνδέσει το όνομά του με την Opel χάρη στην μοτοσικλέτα Motoclub.
Eκατό χρόνια Moto Guzzi
Στις 15 Μαρτίου 2021 η Moto Guzzi γιόρτασε την επέτειο των εκατό χρόνων της ιστορίας της, στη διάρκεια των οποίων η ιταλική εταιρεία έφτιαξε τον δικό της θρύλο.
Megola – η πιο ανορθόδοξη μοτοσικλέτα
Αστεροειδής 5κύλινδρος κινητήρας αναρτημένος στον εμπρός τροχό που περιστρεφόταν μαζί του και εκκινούσε συνήθως με σπρώξιμο, μπροστινή κίνηση, χωρίς εμπρός φρένο, σύστημα μετάδοσης και συμπλέκτη. Κι όμως, αυτή η ανορθόδοξη μοτοσικλέτα ήταν λειτουργική, ενώ κέρδιζε και αγώνες!
Cucciolo – το «κουταβάκι» που «γέννησε» τη Ducati
Αφήνοντας στην άκρη τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα της εποχής μας, δίνουμε το λόγο στο ταπεινό μοτεράκι εσωτερικής καύσης από τη δεκαετία του '40, που με την επιτυχία του έστρεψε το κατασκευαστικό ενδιαφέρον της Ducati στις μοτοσικλέτες.