X
Επικαιρότητα

Αποκάλυψη για τη νέα Triumph 900 Tiger

Σημαντικές αναβαθμίσεις φερνει στο προσκήνιο η νέα Triumph Tiger 900.

Παρέχοντας περισσότερη ισχύ, ροπή, δυνατότητες και άνεση, η νέα Tiger 900 της Triumph Motorcycles ανεβάζει τον πήχη στις μεσαίες adventure μοτοσυκλέτες για το MY24. Η νέα γκάμα περιλαμβάνει τις εκδόσεις GT, GT Pro και Rally Pro, κάθε μια από τις οποίες προσφέρει ένα σημαντικό σκαλοπάτι βελτίωσης της απόδοσης και των προδιαγραφών.

Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Triumph, ο οποίος αποτελεί σήμα κατατεθέν της Tiger 900, έχει λάβει μια σημαντική αναβάθμιση, συμπεριλαμβανομένων αναθεωρημένων εξαρτημάτων κινητήρα, παρέχοντας 13% περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη γενιά. Η μέγιστη ισχύ διαμορφώνεται έτσι στους 108 ίππους και η υψηλότερη μέγιστη ροπή στα 90 Nm. Ο νέος κινητήρας προσφέρει επίσης καλύτερη έλξη χαμηλότερα στο εύρος στροφών. Με τα offset διαστήματα ανάφλεξης του στροφάλου T-plane, η  Tiger 900 διατηρεί την χαρακτηριστική και ξεχωριστή απόδοση και τον ήχο, καθώς επίσης επιτυγχάνει βελτιωμένη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών και έως και 9% καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Τα ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας παρέχουν περισσότερες δυνατότητες παντού, συμπεριλαμβανομένου του ενισχυμένου φρεναρίσματος για καλύτερο έλεγχο και μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, και ένα νέο σύστημα προειδοποίησης επιβράδυνσης έκτακτης ανάγκης, το οποίο ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ όταν φρενάρετε γρήγορα και απενεργοποιείται αυτόματα όταν απομακρύνεστε.

Τα νέα φώτα σήμανσης παρέχουν μια εμφανή σιλουέτα ειδικά τη νύχτα και σε κακή ορατότητα. Η νέα σειρά διαθέτει επίσης νέο όργανο TFT 7”, με νέα γραφικά και σύστημα μενού και νέο φορτιστή πιλοτηρίου USB-C, καθώς και συνδεσιμότητα MyTriumph Bluetooth στάνταρ σε όλα τα μοντέλα.

Triumph Tiger 900 GT Pro

Η νέα σέλα είναι πιο επίπεδη και ευρύχωρη, θερμαινόμενη και στα δύο μοντέλα Pro, σχεδιασμένη ειδικά για να παρέχει περισσότερη άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. Υπάρχει η  δυνατότητα προσαρμογής 20 χλστ στο ύψος της σέλας για όλα τα μοντέλα και μια αξεσουάρ θερμαινόμενη χαμηλή σέλα αναβάτη που μειώνει το ύψος της σέλας κατά 20 χλστ επιπλέον. Αυτό προσφέρει στα μοντέλα GT χαμηλό ύψος σέλας έως και στα 800 χλστ, το οποίο σε συνδυασμό με το στενό πλάτος, βελτιώνει την προσβασιμότητα.

Ένα νέο σύστημα στήριξης τιμονιού με απόσβεση προσφέρει πιο άνετη οδήγηση, καθώς και η βελτιωμένη θέση του τιμονιού στη Rally Pro, με το τιμόνι 15 χλστ πιο κοντά, να διευκολύνει για πιο ευέλικτη οδήγηση ενώ κάθεστε ή στέκεστε.

Triumph Tiger 900 Rally Pro

Η σειρά του 2024 έχει νέα πλαστικά στο ρύγχος, το cockpit και τα πλαϊνά πάνελ σε μια ενσωματωμένη σχεδίαση που δίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα μια επιθετική, επικεντρωμένη στην περιπέτεια σιλουέτα. Νέα σύγχρονα και δυναμικά σχέδια βαφής και γραφικά ολοκληρώνουν την εμφάνιση.

Ένα νέο τελικό εξάτμισης Akrapovič βρίσκεται στην κορυφή της εκτεταμένης λίστας με περισσότερα από 50 αξεσουάρ, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερα προσαρμοσμένα πακέτα αξεσουάρ, που φέρουν τις ονομασίες Performance, Protection, Trekker και Expedition.

Η νέα σειρά διατηρεί όλες τις κορυφαίες στην κατηγορία προδιαγραφές τηςTiger 900:

  • Βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS και γωνιακός έλεγχος πρόσφυσης με IMU
  • Έως έξι προγράμματα οδήγησης, που περιλαμβάνουν τα Road, Rain, Sport καιOff-Road, συν το Rider Configurable για τις GT Pro και Rally Pro και το πρόγραμμα Off-Road Pro μόνο για την Rally Pro
  • Φωτισμός πλήρως LED, συμπεριλαμβανομένου του προβολέα DRL με την υπογραφή και του συμπαγούς οπίσθιου φαναριού
  • Triumph Shift Assist – Υποβοήθηση Αλλαγής Ταχυτήτων(GT Pro & Rally Pro)
  • Θερμαινόμενα γκριπ και σέλες (GT Pro & Rally Pro)
  • Φωτιζόμενοι διακόπτες
  • Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (GT Pro & Rally Pro)
  • Φρένα Brembo Stylema Monobloc
  • Ανάρτηση ανώτερων προδιαγραφών για συγκεκριμένη για κάθε μοντέλο, ρυθμισμένη για μέγιστη ικανότητα δρόμου και εκτός δρόμου
    • Η GT διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι φυσιγγίων Marzocchi 45 χλστ, μονάδα πίσω ανάρτησης με χειροκίνητη ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς και διαδρομή πιρουνιού 180 χλστ και διαδρομή πίσω τροχού 170 χλστ
    • Η GT Pro διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι φυσιγγίων Marzocchi 45 χλστ, μονάδα πίσω ανάρτησης με ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς και διαδρομή πιρουνιού 180 χλστ και διαδρομή πίσω τροχού 170 χλστ
    • Η Rally Pro επωφελείται από πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι φυσιγγίωνShowa 45 χλστ με χειροκίνητη προφόρτιση, επαναφορά και απόσβεση συμπίεσης και μονάδα πίσω ανάρτησης με χειροκίνητα πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς, διαδρομή πιρουνιού 240 χλστ και διαδρομή πίσω τροχού 230 χλστ
  • Ελαφρύ αρθρωτό πλαίσιο
  • Ρυθμιζόμενη ζελατίνα& ρυθμιζόμενο ύψος σέλας 20χλστ
  • Ρεζερβουάρ 20 λίτρων

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!