top icon
Επικαιρότητα

Νέα εταιρική ταυτότητα για την Peugeot

H Peugeot παρουσίασε και επίσημα σήμερα το νέο της λογότυπο.

Από το 1850, η Peugeot έχει παρουσιάσει δέκα στο σύνολο λογότυπα, όλα με «κεντρικό θέμα» το χαρακτηριστικό έμβλημα του λιονταριού. Σήμερα, η γαλλική εταιρεία φέρνει και επισήμως στο φως την ενδέκατη εκδοχή του, η οποία είναι «ακόμη πιο εξορθολογισμένη, πιο ποιοτική και πιο κομψή».

Για τους περισσότερο μυημένους, πρόκειται για μια ελαφρώς διαφοροποιημένη εκδοχή του γνώριμου, δισδιάστατου λογοτύπου που είδαμε για πρώτη φορά το 2018 στο «σώμα» του πρωτοτύπου e-Legend.

Peugeot

Σύμφωνα με τους Γάλλους, η τρέχουσα εκδοχή του λογοτύπου, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2010, έπρεπε να αλλάξει «στα πλαίσια της πλήρους αναθεώρησης των οχημάτων της εταιρείας», καθώς την τελευταία δεκαετία ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της Peugeot έχει μετακινηθεί προς τα πάνω. Κάτι που αναδεικνύεται σύμφωνα με τους ιθύνοντές της και από τις διεθνείς διακρίσεις που έχουν καταφέρει να αποσπάσουν μοντέλα της γκάμας της, όπως το e-Expert (International Van of the Year 2021), το Partner (International Van of the Year 2019) και τα φυσικά τα «308», «3008» και «208», τα οποία απέσπασαν του τίτλο «Car Of The Year» το 2014, το 2017 και το 2020, αντίστοιχα.

Από τις σημερινές ανακοινώσεις και την παρουσίαση του νέου logo, αξίζει να σταθεί κανείς επίσης στις δηλώσεις της νέας CEO της Peugeot, Linda Jackson, που αφορούν τόσο στις προετοιμασίες της μάρκας για το ντεμπούτο μέσα στο 2021 του νέου «308», όσο και στις προσπάθειές της έως τα τέλη του 2021 το 80% των πωλήσεών της μάρκας στην Ευρώπη να «συνθέτονται» από εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

Linda Jackson

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ