top icon
Blog

Alpine F1 Team: Περισσότερα ερωτηματικά παρά απαντήσεις

Η Alpine F1 Team παρουσίασε το νέο της λογότυπο και το livery που θα χρησιμοποιήσει στις χειμερινές δοκιμές του Μαρτίου, αλλά τίποτε σχετικά με τα διοικητικά της ή τη δομή της, εν μέσω μίας σειράς ριζικών αλλαγών στο εσωτερικό της.

 

Το Groupe Renault προχώρησε σε σημαντικές ανακοινώσεις για το μέλλον του, αλλά κι εκείνο των brand της, από τη Renault, τη Dacia και τη Lada, μέχρι την Alpine και την ομάδα της στη Formula 1.

Η Alpine F1 Team επρόκειτο να είναι απλώς μία νέα επωνυμία για τη γνωστή Renault F1 Team, που εδρεύει σε Enstone και Viry-Chatillon. Η αιφνιδιαστική αποχώρηση του Cyril Abiteboul όχι μόνο απ’ την ομάδα, αλλά κι από τον Όμιλο συνολικά, ήρθε σαν κεραυνός εν αιθρία στις 11 Ιανουαρίου, και τρεις μέρες μετά, ούτε η ίδια η Formula 1, ούτε ο Όμιλος έχουν τοποθετηθεί επίσημα επ’ αυτού – μετά την ανακοίνωση, ασφαλώς. 

Ο Laurent Rossi ανέλαβε CEO της Alpine Cars, επιβλέποντας και τα της Formula 1, σε έναν κάπως… άχαρο ρόλο, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ.

Κι αυτό, γιατί στις αρχές του μήνα, ο Davide Brivio αποχώρησε από τη Suzuki για να μπορέσει να αναλάβει έναν ρόλο CEO στα της ομάδας της Alpine, όμως ακόμα δεν υπάρχει καμία κινητικότητα επ’ αυτού. Ο Ιταλός, που οδήγησε το μικρότερο ιαπωνικό εργοστάσιο του MotoGP στις επιτυχίες το 2020, αναμενόταν να ανακοινωθεί από την Alpine άμεσα, οπότε η καθυστέρηση σε αυτό το μέτωπο μεγαλώνει το μέγεθος της σύγχυσης γύρω από τα πλάνα της Renault για την ομάδα της. 

Μπορούμε να υποθέσουμε, άραγε, πως ο Brivio δεν θα αναλάβει τελικά το ρόλο που θεωρείται δεδομένο ότι θα έχει; Απίθανο. Δεν θα έφευγε από τη Suzuki, στο peak της πορείας της, για να μείνει χωρίς θέση στο motorsport. Είναι οξυδερκής, κάθε κίνησή του ήταν (από τις αρχές της καριέρας του) και παραμένει μετρημένη. Δεν φαίνεται πως θα μείνει… άνεργος.

Ακόμα κι η θέση του team principal, πάντως, έχει μείνει κενή προς ώρας. Στο ίδιο ρεπορτάζ που θέλει τον Brivio CEO της Alpine F1 Team, αναφέρεται πως ο Marcin Budkowski θα ερχόταν να αντικαταστήσει τον Abiteboul, που μέχρι πριν μερικές μέρες βρισκόταν με το ένα πόδι στη θέση του CEO της Alpine Cars. Είναι προφανές ότι, από όλες τις αλλαγές στα διοικητικά, αυτή είναι πιο σίγουρη. Οι Γάλλοι πιστεύουν στον Πολωνό, πάσχισαν για να εξασφαλίσουν τις υπηρεσίες του από τη FIA, δεν είναι τυχαίος. Θα τον τοποθετήσουν σε αυτό το νευραλγικό πόστο. Τώρα, σε ποιον θα αναφέρεται, παραμένει άγνωστο.

Κι αυτό δεν είναι καλό για την αρχή αυτής της νέας πορείας του Enstone στο σπορ. Η ασάφεια, τα κενά, τα ερωτηματικά είναι πολλαπλάσια από αυτά που μάθαμε από τη σημερινή παρουσίαση της Alpine Cars, που είχε -στην άκρη, σαν επιδόρπιο- και αναφορά στα της Formula 1. 

Μέσα στον Φεβρουάριο θα γίνει κι η επίσημη παρουσίαση της A521, του μονοθέσιου με το οποίο θα ανοίξει το νέο κεφάλαιο της Alpine στο κορυφαίο επίπεδο του motorsport. Το όνομα, όπως και το μαύρο χρώμα στο livery, είναι εμπνευσμένα από την A500, το πρωτότυπο που είχε κατασκευάσει το 1975 η εταιρία με σκοπό να αγωνιστεί στη Formula 1. Το «21» που προστέθηκε τώρα υποδηλώνει το 2021 και το νέο ξεκίνημα. 

Μόνο που αυτό έγινε ερασιτεχνικά. Η Aston Martin, κι αυτή σε ενός τύπου rebranding, διαχειρίστηκε επικοινωνιακά πολύ πληρέστερα τις αλλαγές που έκανε. Ανακοίνωσε την αλλαγή στα χρώματά της, το logo της και τον χορηγό επωνυμίας της στις πρώτες μέρες του έτους, με μεγαλύτερη συνοχή και σίγουρα μεγαλύτερη διαφάνεια. 

Μένει να δείξει τα ίδια χαρακτηριστικά κι η Alpine τον ερχόμενο μήνα._Δ.Μ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ