top icon
Αγώνες

Ελληνικοί αγώνες: Ειδικές Διαδρομές

Με δεδομένο ότι οι ελληνικοί αγώνες θα επιστρέψουν στην κανονικότητα, ταξιδεύουμε σε ασφάλτινες διαδρομές, καταγράφοντας και ορισμένους από τους ειδικούς…

Ασφάλτινα ράλλυ. Τεράστιο κεφάλαιο, οξυγόνο για τους οργανωτές και, το κυριότερο, πανεπιστήμιο για τα πληρώματα, αφού απαιτούν την τελειότητα, που μόνο σε πίστα θα βρεις.

Leonidas Kirkos

Άλλωστε, να μην ξεχνάμε…

Οι καλυτερότεροι, όπως ο αείμνηστος Γιώργος Μοσχούς και ο «Ιαβέρης», αντιμετώπιζαν με τον ίδιο τρόπο κάθε έδαφος, με τις διαφορές να εντοπίζονται στο βαθμό της πρόσφυσης. Σε κάθε περίπτωση, «ασφάλτινος» συνδυασμός κορυφής, κλάσης Λεωνίδα Κύρκου-Γιάννη Σταυρόπουλου, ή Λευτέρη Σωτήρχου-Νίκου Ζακχαίου, και άλλοτε των Νίκου Μακρυγιάννη-Γιάννη Αλβανού, ουδέποτε εκτέθηκε στο χωματόδρομο, σε εθνικό επίπεδο.

Αντίστοιχα, σπουδαίοι αθλητές, ειδικοί στο καρτ, όπως οι τρομοκράτες Τάκης Καϊτατζής, Νικόλας Γκίκας και Ζάχος, έλαμψαν και στο χώμα, ανεβάζοντας μάλιστα ταχύτητα σε σχέση με τις λεπτομέρειες που κρίνουν αποτελέσματα. Δυστυχώς, η διαδρομή των ελληνικών αγώνων δεν άφησε περιθώρια συμμετοχής στο χώμα σε σούπερ πληρώματα με ασφάλτινο παλμαρέ.

Lefteris Sotirchos

Για παράδειγμα, οι Γιώργος Καιτατζής-Κάπελας με Opel και Ford, ήταν οι μόνοι στην άσφαλτο που αμφισβήτησαν αποτελεσματικά τον Λεωνίδα Κύρκο. Αντίστοιχα, ο Σάκης Ευσταθίου, χάρμα οφθαλμών με Renault και δίπλα του εξαιρετικούς, όπως τον Αχιλλέα Τζιτζικαλάκη και τον Στράτο Ορφανό και άλλους, όπως σήμερα τους πρωταθλητές Γιώργη Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα, πραγματικούς καλλιτέχνες. Σωματοφύλακές τους οι 3+3 με τα F2. Λόγος για να οργώσεις τη χώρα και να τους απολαύσεις.

Το έκανες για να ακούσεις το Golf και τη Fabia των Καμπύλη, τις «Κλειώ» του Πεταλίδη και του Κοσμόπουλου, το S1600 του Παραδείση και του Κωνσταντίνου Χαλιβελάκη, αλλά και για να ανατριχιάζεις στα περάσματα των Πάνου Κύρκου-Γιώργη Πολυζώη με το EVO της Kirkos Racing. Το καλύτερο στον πλανήτη.

Giorgos Kaitatzis

Την ίδια ώρα, έκοβαν την ανάσα στα περάσματα και ανέβαζαν τους παλμούς στο τραπεζάκι του STOP οι χρόνοι του Σπάρταλη, του Β. Ζάχου, του Άρη και του Κωνσταντίνου «Ιαβέρη», που πετούσαν και στο χώμα, με τον Junior πολλάκις Πρωταθλητή. Σε οριακούς ρυθμούς οι Καντζούρης, Γκιόκας, Γεωργίου, Σακελλαρίου, Σπυρόπουλος, Ηλίας Αθανασίου, όπως και ο Δημήτρης Αμαξόπουλος. Ο πιο καλός μαθητής στον γαλλικής φιλοσοφίας και αρσενικής ψυχολογίας οίκο APR.

Να θυμηθούμε ότι ο Μάκης Θεργιάκης είχε την ποιότητα ώστε να αξιοποιήσει την εμπειρία του στην άσφαλτο, κερδίζοντας τίτλους στο χώμα. Ποιότητα, εμπειρία και ευφυΐα, οπότε και αποτελέσματα κορυφής σε δύσκολες αναμετρήσεις από τον Νίκο Τσάδαρη, και δεν είναι τυχαίο. Οι «δικοί μας», οι «Γίνε» που Έγιναν και όσοι τυπικά δεν έγιναν αλλά διακρίθηκαν, έλαμψαν παντού, ως σύγχρονοι Ράλλυμεν. Στα σεμινάρια ο Ν.Τ. και σε πρώτο ρόλο οι Παναγιωτόπουλος, Ζήβας, Αργυρίου, με κοσμήτορα τον Δημήτρη Μιχελακάκη, με μεταδοτικότητα πανεπιστημιακού επιπέδου.

Sakis Efstathiou

Από την παρέα μας, των ’55-’65 ως χρονολογία κατασκευής, παντός καιρού ήταν ο αείμνηστος Παύλος Μοσχούτης, με τον Σωτήρη Κοκκίνη να καταθέτει αυτό το κάτι παραπάνω της διαφοράς σε κάθε έδαφος, όπως ο Αντώνης Κουνάνης στην άσφαλτο. Αγαπημένο τερέν και του Χάρη Μανουσαρίδη, τότε στη δύση του 1970 και στην ανατολή του 1980.

Συνοψίζοντας περί υψηλής τεχνικής, οι σούπερ Βόρειοι, με αρχηγό τον αείμνηστο Γάκη Καλεμτζάκη, πήγαιναν παντού αέρα σε πανελλήνιο επίπεδο, όπως άλλωστε και οι πρωταθλητές Βωβός, Χατζητσοπάνης, Παπαδημητρίου, Τσολακίδης, Κεχαγιάς, και ποιος είδε οπουδήποτε Τάκη Καϊτατζή και Λάμπρο Κύρκο και δεν οπισθοχώρησε. Σε μια άλλη χώρα ο Τάκης θα ήταν επαγγελματίας πρωταθλητής σε διεθνείς θεσμούς, παλικάρι με συγκροτημένη άποψη και για τα κοινά, όπως και ο φίλος του Νίκος Ζάχος.

Nikos Makrygiannis

Οι αγώνες

Να θυμηθούμε ότι το χορό άνοιξαν τα ράλλυ στην Αττική, και κυρίως το Παλάδιο από την ΠΑΛΑΣ, τότε αθώα, σήμερα με σοβαρή και έντιμη επαγγελματική προσέγγιση ως Start Line, και βέβαια το Αττικό από την ΑΛΑ. Ο θεσμός καθιερώθηκε σε πανελλήνιο επίπεδο χάρη στο γύρο του Πηλίου, Ράλλυ Κένταυρος στα καθ’ ημάς, έργο της ΛΑΒ, που κρατάει φρέσκο το γεγονός με έξυπνες πινελιές που δεν επηρεάζουν το χαρακτήρα του.

Με ατού τη Φτέρη, το ασφάλτινο Αχαιός του ΑΟΠ είναι το σωστό, ενώ οι αγωνιζόμενοι διαχρονικά λατρεύουν το Ηπειρωτικό. Την ίδια ώρα, εξαιρετικά πληρώματα στην Κρήτη κρατούν το πρωτάθλημα ζωντανό, ενώ εξελίσσουν τον αγώνα του ΑΟΚ, με επίκεντρο το Ηράκλειο, στο δικό μας Μanx.

Το πρωτάθλημα πήρε υπεραξία όταν στο Βορρά αυξήθηκαν οι ασφάλτινοι συνδυασμοί και το ΔΕΘ απέκτησε ασφάλτινη ταυτότητα, σήμερα διαβατήριο με τη δυνατότητα πρόσβασης σε αναβαθμισμένους διεθνείς θεσμούς.

Dimitris Amaxopoulos

Με την ευκαιρία…

Μια παρέα, ανάμεσά τους και αγωνιζόμενοι, συντονίστηκε από τον Γιάννη Μόσχο και με μεράκι και υπομονή προέκυψε εξαιρετικός αγώνας στον Αλμυρό από τον ΟΜΑΘ. Με προβολή για Όσκαρ, αφού αξιοποιείς τη στήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης και δεν τσεπώνεις, αντιθέτως χρεώνεσαι, αλλά και με τρόπο για σεμινάριο, αφού για την οργάνωσή του επιστρατεύονται οι καλύτεροι.

Για το 2021 η προσπάθεια, όπου ο βιοπαλαιστής-«αρρωστάκι» για το χώρο, βαπτισμένος διαπλεκόμενος, δείχνει το δρόμο σε πολυ-πτυχιούχους μεγαλοπαράγοντες, είναι τουλάχιστον σε pause. Όπως ακριβώς και η ανάβαση στον Αχλαδόκαμπο. Επιλογή που καθιερώνει το καλά ταμπουρωμένο κατεστημένο της διεκπεραίωσης και απογοητεύει όσους έχουν όραμα τη σύγχρονη αναβάθμιση.

Συντονιστείτε στις επόμενες ημέρες, σε 4troxoi.gr-Αγώνες και διαβάστε την επιλογή μας για αγαπημένες ειδικές διαδρομές με άποψη.

Σχόλια από το μπάκετ, όντας στα πλήκτρα οι πρωταγωνιστές, που τους ευχαριστούμε για το χρόνο τους._ Σ. Χ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ 4Τ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ