top icon
Αγώνες

4Τροχοί 50 Χρόνια – Γίνε Πρωταθλητής: Ό,τι μας ξεπέρασε…

Το πλέον όμορφο σε 4Τ-Αγώνες, χάρη σε συνεργάτες, πρωταθλητές που «προσέφεραν» στο χώρο μια εξαιρετική γενιά οδηγών.

Η απόδειξη, που προδίδει και το μέγεθος της προσπάθειας, είναι ότι «έγιναν», ότι υπήρξαν πρωταθλητές, κοσμήματα των ελληνικών αγώνων, όπως ο Λευτέρης Μανιαδάκης, ο Λάμπρος Αθανασούλας και ο Γιάννης Αναγνωστάκος. Στο ρυθμό τους, στη διαδικασία του θεσμού, ο εξαιρετικός Νικόλας Κούλης, αλλά και η «3άδα των πιστών», η Έφη Μαυρογιάννη και οι Θοδωρής Παππάς και Νώττας.

Αντίστοιχα, λάμπουν στο χώρο ο Πρωταθλητής Γιάννης Ακράτος, ο ιπτάμενος κυρίως στο χώμα Σάββας Λευκαδίτης, οι εξαιρετικοί παντός καιρού Γιώργος Α. Μπάσδελης, Νίκος Καραδημήτρης, Μίλτος Πατρώνης, Σπύρος Έξαρχος, Παναγιώτης Χαλάτσης κ.ά., όπως οι Βόρειοι Φώτης Μπρόζος και Βαγγέλης Ζάχος. Σε άλλη χώρα θα ήταν Πρωταθλητές!

Gine Protathlitis

Συνολικά, από το 1999 συμμετείχαν στην προκριματική φάση περίπου πεντακόσιοι αθλητές, και προκρίθηκαν στους τελικούς οι πενήντα, σε μια σημαντική πενταετία για την αγωνιστική μας ιστορία.

Πρωταγωνιστές

Σε πρώτους ρόλους, πολύπειροι, δουλευταράδες και κύριοι.

Ο Νίκος Γενεράλης είχε την ευθύνη του συντονισμού ενός πολύπλοκου εγχειρήματος, με πολλά μέτωπα, ανάλογα με τα εμπλεκόμενα μέρη. Ο ίδιος διαχειρίστηκε με μαεστρία και τις εσωτερικές και εξωτερικές ιδιαιτερότητες του θεσμού, φροντίζοντας και για την αξιοπιστία του.

Νίκος Μουζάκης

Νίκος Μουζάκης

Μεγάλη η προσφορά, με ευθύνη που δεν είναι μετρήσιμη, του συνοδηγού του θεσμού, Νίκου Μουζάκη. Δίδαξε σωστά τα τυπικά, αλλά, το κυριότερο, έδειξε στους οδηγούς του την ποιοτική αγωνιστική συμπεριφορά. Όπως άλλωστε απεικονίζεται στην αγωνιστική -και όχι μόνο- παρουσία των Αθανασούλα, Αναγνωστάκου και Κούλη. Συνοδηγοί του Μανιαδάκη ο Γιώργος Κεραντζάκης και ο Ηλίας Καφάογλου.

Πλεονέκτημα η προετοιμασία Corolla και Yaris από το αγωνιστικό τμήμα της ΤΕ, όπως και η ζηλευτή αξιοπιστία τους, που επέτρεπε στον άπειρο να προπονηθεί χωρίς φόβο, αλλά με πάθος.

Σε επίπεδο προβολής, ο θεσμός αδικήθηκε από τα Μέσα με ή χωρίς άλλοθι, αλλά ήταν σημαντική η στήριξη από το rally.gr. Site μας σε συνεργασία με την Τεχνόπολις, και όντως ήταν πολλά τα λάθη μας στη διοικητική μας διαδρομή. Μια επαγγελματική προσπάθεια που επικρίθηκε ύπουλα και από ευεργετημένους «ειδικούς». Προσπάθεια που μόνο όταν βρέθηκε στα βράχια επικοινωνήθηκε, με την απουσία της να γίνεται αισθητή, επιβεβαιώνοντας την υποκρισία και την αχαριστία ενός ανταγωνιστικού χώρου, με άλλοθι τα συναισθήματα του καθενός.

Ο θεσμός

Ήταν η ιδέα του Μανώλη Παναγιωτόπουλου, επιστρέφοντας από τα προεόρτια στην Grifone, τότε που αντιγράψαμε το αντίστοιχο εγχείρημα του Auto Sprint. H ιδέα του «βασιλιά» να καθιερωθεί θεσμός με τη συμμετοχή νεαρού στο Πρωτάθλημα με τη στήριξή μας εξελίχθηκε σε πρόταση, που υλοποιήθηκε χάρη στην Toyota Ελλάς και σε συνεργάτες-χορηγούς που μας πίστεψαν.

Μανώλης Παναγιωτόπουλος

Ο «βασιλιάς» δόθηκε ψυχή τε και σώματι στο «Γίνε Πρωταθλητής»

Project υψηλού επιπέδου, ευθύνη του κ. Κώστα Πρεζεράκου, boss του αγωνιστικού τμήματος της ΤΕ, που έλαμψε στα χέρια του, αλλά και του γραφείου Τύπου τους. Το καλύτερο διαχρονικά έργο της κ. Μαργαρίτας Ιερωνύμου και εξαιρετικών συνεργατών της.

Όλα αυτά, με πράσινο φως από τους κυρίους Τάκη Αθανασόπουλο και Άρη Αραβανή, με τον Κ.Κ. να απολαμβάνει το εγχείρημα.

Αποτέλεσμα και της μεταξύ μας εξαιρετικής επικοινωνίας με τη Στέλλα Καραμουσαντά του Μάρκετινγκ των 4Τ και τους Νίκο Τσάδαρη και Σπύρο Κάγκα, χωρίς άλλες συστάσεις.

Σεβασμός!

Σε μια υπέροχη ομάδα πρωταθλητών που «κάθισαν δίπλα» και επέλεξαν, ενώ στη συνέχεια εκπαίδευσαν και εντέλει στήριξαν και στηρίζουν.

Γίνε Πρωταθλητής, ό,τι πιστεύουμε πως διατηρεί διαχρονική τη σχέση του περιοδικού με τον Κώστα Αργυρίου, τον Δημήτρη Βαζάκα, τον Άγγελο Ζήβα, τον Δημήτρη Μιχελακάκη, τον «Τροφώνιο»-Θανάση Παλαιολόγο, τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο, και βέβαια τον Νίκο Τσάδαρη. Σε σχέση δε με τον Ν.Τ. και για άλλους 100 λόγους.

Μια όμορφη προσπάθεια, λοιπόν, λάμψη σε ένα θαμπό τοπίο όπου δεν κρίνεσαι για το τι έκανες, αλλά από τα λάθη σου, και δυστυχώς ποτέ σε σχέση με το τι άλλο θα μπορούσες να κάνεις, ώστε να βελτιωθείς.

Σήμερα, έπειτα από είκοσι χρόνια, ευχαριστούμε όλους τους εμπλεκόμενους για την εμπιστοσύνη και την εθελοντική προσφορά._ Σ. Χ.

Ο πρώτος και ο τρίτος κατά σειρά «Γίνε» στα Ράλλυ, που έγιναν και τιτλούχοι, όντες ταχύτατοι εντός ειδικών διαδρομών και κοσμώντας το χώρο εκτός αυτών.

Λευτέρης Μανιαδάκης και Γιάννης Αναγνωστάκος: Ο πρώτος και ο τρίτος κατά σειρά «Γίνε» στα Ράλλυ, που έγιναν και τιτλούχοι, όντες ταχύτατοι εντός ειδικών διαδρομών και κοσμώντας το χώρο εκτός αυτών.

Ο «Γίνε Πρωταθλητής 2002» Λάμπρος Αθανασούλας με τον μηχανικό όλων των «Γίνε », Λευτέρη Κανταρτζή.

Ο «Γίνε Πρωταθλητής 2002» Λάμπρος Αθανασούλας με τον μηχανικό όλων των «Γίνε », Λευτέρη Κανταρτζή

Από δεξιά: Λευτέρης Μανιαδάκης, Λάμπρος Αθανασούλας και οι συνοδηγοί τους, Νίκος Μουζάκης και Κωνσταντίνος Ρεσσόπουλος, το 2002.

Από δεξιά: Λευτέρης Μανιαδάκης, Λάμπρος Αθανασούλας και οι συνοδηγοί τους, Νίκος Μουζάκης και Κωνσταντίνος Ρεσσόπουλος, το 2002

Ο Νίκος Κούλης υπήρξε ο τελευταίος νικητής του θεσμού και συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2004 με συνοδηγό τον Νίκο Μουζάκη

Ο Νίκος Κούλης υπήρξε ο τελευταίος νικητής του θεσμού και συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ 2004 με συνοδηγό τον Νίκο Μουζάκη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ