Ο επιμένων νικά και όταν το πείσμα έχει διάρκεια και αντέχει στο χρόνο, καμία αμφιβολία για την επιτυχία ενός εγχειρήματος με προοπτική…
Το karting είναι Πανεπιστήμιο της ζωής και πλέον με σπίτι διεθνών προδιαγραφών, όπως η πίστα του Τσερανίδη στα Σπάτα, όταν το μεταπτυχιακό του κάθε μηχανοκίνητου αθλητή στην πίστα, υποστηρίζεται σε αγώνες ταχύτητας με αυτοκίνητο.
Έχουμε πίστες, το χώρο το σωστό, σε Μέγαρα, Τρίπολη και Σέρρες και αποδεικνύεται ότι οι αρμόδιοι έχουν όραμα και κρίνεται κίνηση «Roi Mat» ή επιλογή της ΟΜΑΕ. Να αναθέσει απευθείας (πώς αλλιώς, όταν ψάχνεις κάποιον ικανό και γνώστη που θα επενδύσει μήπως και «ρεφάρει» το 2027, στην IRON TEAM του Παναγιώτη Σιδέρη, την οργάνωση και την προώθηση του Πρωταθλήματος. Με την εμπειρία τους από τo karting να τους οδηγεί-εμπνέει, μια ομάδα που έχει βιώσει το πώς στο χώρο των ελληνικών αγώνων παραπάνω από 25 χρόνια, επενδύεις, βρίσκεις τοίχους, τους γκρεμίζεις και στο τέλος δικαιώνεσαι ηθικά, με ερωτηματικό όμως για το επικερδές του αποτελέσματος, ακόμα και σε βάθος χρόνου…
Γιατί το κάνει λοιπόν αυτός ο τύπος, ο Παναγιώτης Σιδέρης, μαλωμένος άλλωστε με την επικοινωνία και εκτιμούμε πως έχει να κάνει με το δημιουργικό του πάθος, που συνδυάζεται με την τελειότητα του αποτελέσματος. Το γιατί, δεν το μοιράστηκα μαζί του, αλλά εκτιμώ ότι όταν ο ανήσυχος νιώθει στάσιμος, δεν επιλέγει το «μία από τα ίδια», αλλά την υπέρβαση που του ταιριάζει. Σε κάθε περίπτωση, είναι σημαντική και η αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης με την ΟΜΑΕ και ο Σιδέρης γνωρίζει, πως τύποι όπως ο Μιχελακάκης μέχρι πρόσφατα και πλέον η Ψαράκου, δεν προσπερνάνε-πουλάνε, αλλά υποστηρίζουν τον συνεργάτη τους. Συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί της, αλλά όπως η τιμιότητα και το πείσμα της, αντίστοιχη είναι και η εντιμότητά της σε σχέση με συνεργάτες της, υποστηρίζοντας το λόγο της. Άλλωστε αυτή είναι η κουλτούρα της Προέδρου της Ομοσπονδίας.
Με αρχοντιά …
Στο Μέγαρο λοιπόν, η παρουσίαση του Autovision Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2025, συνδυασμός με pre-event test, όπως οι έξω από εμάς. Η πίστα, στα 40χιλ από την Πρωτεύουσα, κομμάτι-χρυσάφι του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, έργο του Χρίστου Αναστασιάδη που διαχειρίζεται υποδειγματικά ο Σταύρος Γ. Γρυλλάκης, όπως και την πίστα Καρτ-μεσοτοιχία, προσφορά στα «πίτσι» και στον ώριμο. Πλέον θα οδηγούν Καρτ και θα έχουν ένα μάτι και τα αφτιά τους παραπλεύρως στην πίστα για αυτοκίνητα και αυτός ο οργανισμός ξαναζεί υποδειγματικά …
Στα ευχάριστα, ότι η επικοινωνία είναι ευθύνη της Χριστίνας Α. Σταθάκη, οι εικόνες θα έχουν όνομα Γιώργος Καλφόπουλος και επώνυμο Photo R Press, η τηλεοπτική κάλυψη θα είναι του Cosmote, ενώ η παρουσία του Άλεξ Λυχναρά, σφραγίζει το διαφορετικό στην επικοινωνία, με ατού άλλωστε την Spanοs BMW M4, ως pace car (σικ). Eυθύνη του Γιώργου Καραμέρη στο μπάκετ με εμπιστοσύνη στην τέχνη του, αλλά και στην αντίληψή του.Aπό τη Spanos BMW η μαύρη βελτιωμένη Μ4 του ονείρου και εμάς τους παλιούς που έχουμε απολαύσει Μίμη Σπανό με 2002 στο Τατόι, μας απογειώνει τα συναισθήματα.
Σημαντικό ότι οι τέσσερις αγώνες του προγράμματος, δύο στην Τρίπολη, στο στρατιωτικό αεροδρόμιο και δύο στα Μέγαρα θα γίνουν όπως και να έχει, ότι επιβεβαιώνει το πείσμα των δημιουργών με την υπομονή, επί του προκειμένου, προσόν μη διαπραγματεύσιμο. Η αρχή, που σε αυτή την περίπτωση δεν είναι το ήμισυ του παντός, έχει προγραμματιστεί για το Σάββατο-Κυριακή 8-9 Μαρτίου, ένα πενθήμερο πριν το αντίστοιχο, με την αφετηρία του Πρωταθλήματος F1. Στο μεταξύ, έχουν προγραμματιστεί και δράσεις στο περιθώριο των δοκιμών και του αγώνα.
Από την εκδήλωση την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου στα Μέγαρα προσκεκλημένοι της ομάδας IRON ΤΕΑΜ, για σοβαρό σκοπό, κρατάμε την παρουσία συναθλητών μας, όπως ο Sir Takis Κουτσίκος και ο Αλεξ Ρουστέμης, ο θρύλος Δημήτρης Παπανδρέου, αλλά και αθλητές της νέας γενιάς, παιδιά «μας», ή μήπως εγγόνια μας, όπως ο Αντώνης Χ. Μπουροθανασόπουλος. Το παλικάρι του Χάρη «Μπουρο», ο mister AΛΜΑ Αιγίου, από τους τελευταίους ειλικρινείς του χώρου μας, σε κάθε έκφραση.
Εξαιρετική η παρουσία των ομάδων Kyrkos, Lykouresis και βέβαια του APR, με τον Ρένο Καίσαρα να μας θυμίζει ότι η ποιότητα δεν κρύβεται ούτε το 2025.
Τι απαιτείται να κρυφτεί; Η εσωστρέφεια και το 2026 στην ίδια εκδήλωση ευχή να προκύψει συνωστισμός, με παρουσία και των περιβόητων Συνδέσμων, ως αποτέλεσμα ενός πετυχημένου τα μέγιστα έντιμου εγχειρήματος με προοπτική που σφραγίζει την άποψη ότι υπάρχει και αγωνιστική ζωή πέρα από τις ειδικές διαδρομές. Άλλωστε, η πίστα προσφέρεται και για την εξέλιξη-συμμετοχή του Έλληνα μηχανικού, που ειδικά σε κατηγορίες Ε και Ιστορικά, αναμένεται να τοποθετήσει σφραγίδα με υπογραφή.
Ωραίους αγώνες και για τον θεατή η ευχή και το θέαμα, διαχρονικά άλλωστε, είναι υπόθεση των Πρωταγωνιστών, που έχουν το σεβασμό μας._ ΣΧ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΓΩΝΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2025
Τρίπολη (8-9 Μαρτίου)
Μέγαρα (12-13 Απριλίου)
Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου)
Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Autovision Hellenic Auto GP: Μια νέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας
Η Iron Team ανέλαβε την προώθηση και επικοινωνία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας