top icon
Επικαιρότητα

Toyota Aygo Crazy concept car

Κάνοντας την πρώτη παγκόσμια εμφάνισή του στο Βρετανικό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου, το Aygo Crazy είναι ένα concept αγωνιστικού χαρακτήρα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, χωρίς σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση και χωρίς ABS. Άμεσα αναγνωρίσιμο σαν Aygo, διαθέτει περισσότερη δύναμη στο ειδικά σχεδιασμένο αμάξωμά του, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και ελαστικά Goodyear 225/45. Υπάρχει ακόμα και άμεση σχέση με τη σπορ κληρονομιά της Toyota, καθώς η πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα του Aygo Crazy είναι ένα εξάρτημα που προέρχεται απευθείας από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της σειράς American Champ Car. Εφοδιάζεται με τον κινητήρα «1.8 VVT-I» της Toyota, που εξόπλιζε το Celica τελευταίας γενιάς και το MR2 Roadster.
 
Αυτός τοποθετήθηκε πίσω και κινεί τους πίσω τροχούς μέσω του πεντατάχυτου μηχανικού κιβωτίου του MR2 Roadster.  Η προσθήκη ενός κιτ μετατροπής turbo της Toyota Motorsport αυξάνει την ισχύ στους 200 ίππους και τη ροπή στα 24,5 χλγμ. Για να ανταπεξέλθει στις υψηλότερες επιδόσεις του κινητήρα, σχεδιάστηκε ένα αποκλειστικό σύστημα ψύξης, με μεγάλό, εμπρός τοποθετημένο αλουμινένιο ψυγείο. Ζυγίζοντας μόλις 1.050 κιλά, το Aygo Crazy μπορεί να αναπτύξει ανώτατη ταχύτητα 205 χλμ/ώρα.
 
Η ανάρτηση είναι από το MR2 Roadster, με γόνατα MacPherson μπροστά και πίσω. Προσαρμοζόμενοι αποσβεστήρες της Tein αναβαθμίζουν τις επιδόσεις, ενώ το εμπρός και πίσω μετατρόχιο είναι μία ίντσα φαρδύτερα από ένα «συμβατικό» Aygo. Η καμπίνα, την οποία επιμελήθηκε η οι ειδικοί στη μετατροπή αμαξωμάτων της «O’Rourke», φέρει ειδικά κατασκευασμένα σπορ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων και roll cage.
 
Με το μεγάλο λογότυπο Aygo Crazy και την πινακίδα κυκλοφορίας T2 4YGO (υπερτροφοδοτούμενο, διθέσιο Aygo), το Aygo Crazy θα δώσει το παρών στις πίστες σαν εργαλείο επίδειξης από αυτό το καλοκαίρι.
 
AYGO CRAZY CONCEPT CAR
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά με κιτ μετατροπής TMG Turbo
Κυβισμός: 1.796 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή: 79mm x 91.5mm
Σχέση συμπίεσης: 10:1
Ισχύς: 200 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 24,5 χλγμ. στις 3.400 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 5 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 205 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 5,75 δευτερόλεπτα
Μήκος: 3.500 χλστ.
Πλάτος: 1.800 χλστ.
Ύψος: 1.500 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.340 χλστ.
Βάρος: 1.050 κιλά
 

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ