Το Scirocco R προσφέρεται στην αγορά μας με ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού και ενδεικτική λιανική τιμή με απόσυρση 33.590 και 35.990 ευρώ αντίστοιχα, για την έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Οι επεμβάσεις της VW R στο κορυφαίο μοντέλο δημιούργησαν πιο έντονα σπορ προφίλ με νέες εμπρός και πίσω ποδιές, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, διευρυμένα πλευρικά μαρσπιέ, και σύστημα πέδησης 17-ιντσών με μαύρες δαγκάνες φρένων και λογότυπο R. Οι standard προβολείς Bi-xenon με ενσωματωμένο φωτισμό στροφών και LED φώτα ημέρας, το περίβλημα καθρεφτών σε ματ χρώμιο, οι σήτες στα άκρα του πίσω προφυλακτήρα, οι οβάλ χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης (αριστερά και δεξιά) και η μεγαλύτερη αεροτομή αποτελούν τα νέα διακριτικά του Scirocco R. Όπως στο εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό του νέου Scirocco R φέρει τη σφραγίδα της Volkswagen R. Εξατομικευμένα χαρακτηριστικά συνθέτουν μια άκρως σπορ ατμόσφαιρα, με τα νέα Motorsport καθίσματα εμπρός σε Δέρμα / Alcantara με λογότυπο R και λειτουργία θέρμανσης και τα επιπλέον όργανα στην κεντρική κονσόλα (πίεση υπερπλήρωσης, χρονόμετρο, θερμοκρασία λαδιού) που αποτελούν φόρο τιμής στο Scirocco 1ης γενιάς. Παραδοσιακά, τα όργανα έχουν R βελόνες σε μπλε χρώμα.
2.0 TSI με 280 PS
Με 15 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχό του, το νέο σπορ κουπέ της Volkswagen επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 5,5” με 6-τάχυτο DSG κιβώτιο (5,7” με μηχανικό κιβώτιο). Και στις δύο περιπτώσεις, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα είναι διαθέσιμη στις 6.000 rpm, με τη μέγιστη ροπή (350 Nm) να παράγεται μεταξύ 2,500 και 5,000 rpm. Παρά την αύξηση της ισχύος, η κατανάλωση καυσίμου στο νέο Scirocco R έχει ελαφρώς μειωθεί στα 7,9 lt/100km (185 gr/km CO2) με κιβώτιο DSG και 8,0 lt/100km με το μηχανικό κιβώτιο (187 gr/km CO2).
Ειδικές ρυθμίσεις
Η Volkswagen R έχει εξελίξει μία ειδική ρύθμιση sport chassis στο νέο Scirocco R, με στόχο την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά αλλά και την κορυφαία «οδηγησιμότητα» σε καθημερινή χρήση. Χρησιμοποιείται εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS. Το XDS εξαλείφει αποτελεσματικά την απώλεια πρόσφυσης, και σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια εξασφαλίζει μέγιστη σταθερότητα και ασφάλεια με πολύ πιο «φιλικές» αντιδράσεις στο όριο. Το σύστημα φρένων για να ανταποκρίνεται πιο αποτελεσματικά στις αυξημένες απαιτήσεις, διαθέτει αεριζόμενους δίσκους 17-ιντσών, με διάμετρο εμπρός 345 mm και πίσω 310 mm. Το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας περιλαμβάνει νέα λειτουργία Sport Mode, ιδανική σε πολύ γρήγορη οδήγηση με πολλές στροφές.