top icon
Αγώνες

37o Ράλλυ Αχαιός: Έντονος συναγωνισμός!

Επιστροφή στη δράση για τους πρωταγωνιστές του Κυπέλου Ασφάλτου, με τους Νικολόπουλο-Τσιάπα να επικρατούν με το Mitsubishi Lancer EVO VI.

To 37o Ράλλυ Αχαιός είχε ιδιαίτερη σημασία για τον Αυτοκινητιστικό Όμιλο Πατρών, αφού ουσιαστικά γιόρτασε και τα 45 χρόνια παρουσίας της λέσχης στο χώρο των αγώνων. Με αυτή τη λογική, οι άνθρωποι του Α.Ο.Π. σχεδίασαν έναν αγώνα σε ειδικές που έχουν σημειωθεί σπουδαίες επιδόσεις στο παρελθόν στο χώρο. Μπορεί οι συμμετοχές να άγγιξαν μόλις τις 26, αφού η περίοδος που διανύουμε και η οικονομική συγκυρία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ευνοϊκή, αλλά όσοι βρέθηκαν στην περιοχή είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν έναν σπουδαίο αγώνα, με ενδιαφέρον και συναγωνισμό σε επίπεδο κορυφής. Η διαδρομή μόνο άγνωστη δεν ήταν για τους περισσότερους, αφού τα πληρώματα αγωνίστηκαν στο Σελινούντα και τη Φτέρη, πάντα με ανηφορική φορά.

Από την πρώτη ειδική διαδρομή, τέσσερα πληρώματα έδειξαν ικανά για τη νίκη, με τους Νικολόπουλο-Τσιάπα να ξεχωρίζουν στο τέλος στο τιμόνι του Mitsubishi Lancer EVO VI. Οι μετρ της ασφάλτου, με το εξαιρετικά προσεγμένο ιαπωνικό EVO της κατηγορίας Α, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην 1η ε.δ. δημιουργώντας μία μικρή διαφορά από τους περσινούς Κυπελλούχους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο με το Lancer EVO X. Σε μικρή απόσταση ακολούθησαν οι “Νίκον”-Ανδριανόπουλους με το Lancer EVO IX, ενώ αρκετό χρόνο έχασαν σε εκείνο το σημείο οι Αργυρίου-Βότσης με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, όμως, αφού προσαρμόστηκαν μετά από την πολύμηνη αποχή τους από το αγωνιστικό μπάκετ, κατάφεραν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο στην 2η ε.δ. και να επιστρέψουν στη μάχη της κορυφής, πίσω τον Καρπάνο, ο οποίος μείωνε τη διαφορά του από τον Νικολόπουλο στο δευτερόλεπτο! Ο “Νίκον” δεν έχασε επαφή και ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Αργυρίου, παρέμενε στη μάχη του βάθρου.

Φτάνοντας στην 3η ε.δ., όμως, ο Ξενοφών Νικολόπουλος εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του, σημείωσε έναν εντυπωσιακό χρόνο και ουσιαστικά “καθάρισε” τον αγώνα, επικρατώντας δικαίως. Ο Καρπάνος έχασε έδαφος, ενώ ο Αργυρίου με το δεύτερο χρόνου που σημείωσε έφτασε μία ανάσα πίσω από τους περσινούς Κυπελλούχους, τους οποίους και πέρασε σκαρφαλώνοντας δεύτερος στην τελευταία ε.δ. Αν οι περσινοί νικητές του Ράλλυ Σπριντ Αγίου Μερκουρίου δεν είχαν χάσει αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική, έδειχναν ικανοί για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα, τερματίζοντας παρόλα αυτά δεύτεροι γενικής. Οι μεγάλοι άτυχοι του αγώνα, όμως, ήταν οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος που μετά το πέρας της τελευταίας ε.δ. λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα του EVO X δεν κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν. Κρίμα, διότι οι επιδόσεις τους ήταν για ακόμα μία φορά ανάμεσα στις κορυφαίες. Με αυτόν τον τρόπο, το βάθρο συμπλήρωσε ο “Νίκον” με Lancer ένατης γενιάς, ολοκληρώνοντας με ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα την πολύ καλή προσπάθεια του.

Αντίστοιχου επιπέδου μάχη, όμως, παρακολούθησαν και στην κατηγορία F2, με τους Ροϊδόπουλο-Παπανδρέου να επικρατούν με το εντυπωσιακό Peugeot 205 της κατηγορίας Ε. Αρχικά, οι επικεφαλής στη βαθμολογία Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης, ήταν αυτοί που σημείωσαν έναν εντυπωσιακό χρόνο δημιουργώντας μία διαφορά της τάξεως των 8 δλ. από το πλήρωμα του 205. Όμως, στην αμέσως επόμενη ειδική είχαν μία έξοδο με το Peugeot 106 της Α/6, με αποτέλεσμα ο Ροϊδόπουλος να περάσει στην κορυφή. Βέβαια, το έργο του μόνο εύκολο δεν ήταν αφού σε απόσταση βολής ακολουθούσαν οι Αυγερόπουλος-Καϊπαλέξης με ακόμα ένα 106! Μάλιστα, μία ποινή δέκα δευτερολέπτων, είχε σαν αποτέλεσμα τα δύο πληρώματα να μπουν στην τελευταία ε.δ. με μόλις ένα δευτερόλεπτο διαφορά μεταξύ τους. Εκεί, όμως, το πλήρωμα από το Αίγιο ήταν ταχύτερο, σημειώνοντας μία σπουδαία νίκη στην F2 και φυσικά την Ε. Πίσω από τους Ροϊδόπουλο και Αυγερόπουλο (που φυσιολογικά κέρδισαν την κλάση Α/6), την 3η θέση στην F2 κατέκτησαν οι Κουμποτής-”Louki-Look” με ακόμα ένα Peugeot 106.

Η συνέχεια του Κυπέλλου Ασφάλτου είναι προγραμματισμένη για τις 3 – 4 Οκτωβρίου, με το Ράλλυ σπριντ Δωδώνης, το οποίο και θα αποτελέσει τον προτελευταίο γύρο του θεσμού, πριν αυτός ολοκληρωθεί με το Ράλλυ Παλάδιο._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ